Sezon 1 Bölüm 1 : Sihirli Güçler

1.9K 39 6
                                    

NOT : Bu hikaye en baştan başlıyor . Ayrıca merakta etmeyin tek güçlü olan Bloom olmayacak . (Öyle yapmamaya çalışacağız . ) O zaman hikayemiz başlasın . İYİ OKUMALAR :)

-------------------------------------------------------------------------------------------

''Çokk çok eski zamanlarda dünyadan uzak başka bir evrende periler prensesler uzmanlar cadılar prensler kral ve kraliçeler hüküm sürmekteydi . Periler dünyada insanlarla birlikte huzur içinde yaşar ve insanları korurlardı ama şu zamana kadar dünyada görülmek yerine saklanmakta olan bu periler aslında hala aramızdalar ve bulunmayı bekliyorlar . '' Ve Bloom okuduğu kitabı kapatarak komodinin üzerine bıraktı . Daha sonrada esneyerek yatağın içine girdi . Evet o perilere inanmaktaydı .  Aileside bunun farkındaydı . Vanessa yani annesi her defasında onu mutfak işlerine sokar aynı zamandada kitabı çöpe atmak için uğraşırdı ama Bloom büyük bir inatla kitabı evde tutup ''Peri Tarihçesi''ni okumaya devam ederdi .  Az önce okuduğuda bu kitaptan bir kesitti . Gerçek mi sandınız haha :) Ya gerçekse ??

...  (Medya : Bloom'un odası , Belki daha açıkk tonları .)

''Sabah annemin beni dürtmesi ile uyanmıştım . Olamaz okula da geç kalmıştım ! Hızla yataktan fırlayarak yere attığım kıyafetleri üstüme geçirdim ki işte o zaman aklıma gelmişti . Bu günün hafta sonu olduğu . Hemen durarak ona döndüm ve 'ama bugün pazar ' dedim . Annem kahkahalar içinde güldü ve ' sende buna kandın ' dedi . Evet yine ve yine en az 100 kez kanmıştım buna . Annem 'kahvaltı hazır tatlım hadi gel pazar günü yatakta geçirmeyeceksin değil mi * ' dedi . Bende 'peki geliyorum ' diyerek cevap verdim . Evet bugün bunlar yaşanmıştı . Sevgili günlük yeni maceralar olduğunda görüşmek üzere ... ' Bloom yazdığı kalemi masanın üzerine koyarak kalktı ve aşağıdaki annesine seslendi . ' Geliyorum anneeee ! ' Daha sonrada günlüğünü bile kapatmadan odasından çıktı ve kahvaltı için aşağı indi . 

Aşağıda Bloom'u harika lezzetler bekliyordu . Hızla bir tane kek alarak ağzına attı . 'Mmm enfes ! ' . Vanessa kızına ' Eller yıkandı mı bakayım ? ' diye sordu . Bloomda ' üf anne çocuk muyum ben ? ' diyerek cevapladı . Bu sefer araya babası Mike girdi  ' Ne kadar büyürsen büyü hep bizim küçük kızımız olacaksın ' diyerek . Bloomda ' Yaa baba ' diyerek tepkisini koydu . Vanessada ' Tamam tamam hadi bak dışarıda sana bir sürprizimiz var ' dedi . Bloom hızla dışarı koştu . Büyük bir motosiklet bekliyordu ama hayaller başka hayatlar ise bambaşkaydı . Ailesinin ona almış olduğu hediye bir bisiklet idi .  

(Bunun gibi düşünün)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunun gibi düşünün)

Hayal kırıklığına uğramışçasına bisiklete doğru yürüdü ve bozuk bir şekilde ' teşekkür ederim ' dedi . Daha sonrada ' ben biraz yürüyüşe çıkacağım ' diyerek bisikletine atladığı gibi parka doğru yola koyuldu . Yoldada kendi kendine kouşuyordu ' Millet tatile gider biz evde kalırız . Millet yalnız tatile çıkar biz ailecek plaja gideriz . Millet motosiklete biner bana bisiklet alınır . ' Tam o sırada da yoluna Mitsie çıktı ve Blooma ' Aaa naber Bloom sen hala tatile gitmedin mi ? ' Kendini beğenmiş sırıtışını yaparak . Bloomda ' yakın bir zaman sonra plaja gideceğiz ' dedi . Daha sonra Mitsie arkasını dönüp ' Heyy yavaş olun o çok özel bir motosiklet . ' diyerek bağırdı . Sonrasındada Blooma ' Babam benim için aldıdaa ' diyerek hava attı . En sonunda Bloom sıkılarak ' Görüşürüz Mitsie ' dedi ve yoluna devam etti . İçindende ' Her zamanki Mitsie ' diyerek geçirmişti . 

Pedal basmaktan yorgun düşen Bloom en sonunda kendini parkın ortasındaki bir ağacın altına attı . Cebinden de bir elma çıkararak ısırdı . Yanında ise en iyi arkadaşı yani tavşanı Kiko vardı . Asla ondan vazgeçemezdi .  Bloom elmayı yerken aklında ' Acaba Kiko ile nasıl oynayabiliriz ' sorusu vardı . Daha sonra kalktı ve tavşanına dönerek ' Hadi Kiko al bakalım ' diyerek bir sopayı ileri doğru attı . Napıyorsun Bloom o köpek değil ki . Kiko sopayı umursamadan öylece oturuyordu . Taki Kikonun dikkatini bir çalılıktaki meyveler çekene kadar . 

Kiko hızla o çalılığa doğru hücum etti . Bloom arkasından şaşkınca bakakalmıştı . Daha sonrasında ise hızla elmayı yere atarak onun peşinden ' Kikooo gel buraya kaybolacaksınn . ' diye bağırarak koştu . Kiko'nun durduğunu fark edince hızla arkasında o da durdu ve ' Demek buradasın seni ufaklık ' diyerek ona doğru eğildi . İşte tam o sıradada bir kız gördü . Sapsarı bir şekilde ışıl ışıl parıldıyordu. Saçları rüzgar olmadığı halde uçuşuyor ve çokta güzel bir kızdı . Bloom ' Vay canına ' diyerek doğruldu ve o tarafı izlemeye koyuldu . Tam o sırada kız bağırdı . ' Stella Powerix . ' 

Bloom bir anda geriye doğru sıçradı ve nutku tutuldu . Kikoya bakarak ' O o bir peri mi ? Periler gerçek mii ? ' diye sordu .  O sırada kız ' Solaria ' diyerek yüzüğünü havaya atarak bir asaya dönüştürdü . Karşısındaki düşmana karşı gücünü kullandı . Etraf ışıl ışıl olmuştu . Bloom o bir kaç saniyeyi görememişti çünkü ışık gözlerini açtırmamıştı . En sonunda Dev ' Yaratıklar hepiniz saldırınnn ! ' diyerek arkasından bir kaç hayvan saldı . Örümcek desen örümcek değil yarasa desen yarasa değildi .  Peri onları haklamaya çalışırken yaratıklar çoktan onu sarmış ve kıpırdamasına bile izin vermiyorlardı . Bloom en sonunda saklandığı yerden çıkarak ' Kızı rahat bırakınn ! ' diyerek bağırdı . Kendindeki bu cesareti Bloomda anlamlandıramamıştı . İçinden ' ah ne yapıyorum ben ' diye geçirmişti . Dev ona dönerek ' Yakalayınn ' diyerek yaratıklara emir verdi . Bloom üzerine gelen yaratıklardan korkarak ' geri çekilinn ' diyerek bağırdı  ve sonrasındada etrafı kırmızı bir balkanla sarılmış yaratıklarda bir tarafa uçuşmuştu . Bir kaç saniye sonra kalkan yok oldu . Bloom kendisine ve yaptığına şaşkınlıkla bakarak ' bunu ben mi yaptım ' diyerek sordu .  Kiko Bloomdaki cesaret ile cesaretlenmiş ve etrafa yumruklar saçıyordu . Tam o sırada Kikonun yanına bir yaratık geldi ve Kiko onu görünce bembeyaz kesilip bayıldı . Bloomda Kikoyu kurtarmak için yaratığa sopa ile vurdu . Bloom'un dikkati Kikoya kaymışken Dev de Blooma yaklaşıp onun kollarından tutarak kaldırdı . Bloom'un gözlerinin içine bakarak ' Başın büyük dertte ' dedi . Bloomda bu söyleminden korkarak ' Hemen bırak beni ! ' diyerek bağırdı .  

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İlk bölümümüz bu kadardı . Yeni bölümlerde görüşmek üzere  Hoşçakalınnn .

𝐅𝐀𝐓𝐄  : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin