Sezon 1 Bölüm 13 : Ön Charmix

126 12 1
                                    


Griselda : Ama ama ne dediğinizin farkında mısınız siz ?

Faragonda : Ejder ateşine hiçbir büyü karşı koyamıyor . En azından perilerimizi güçlendirmeliyiz . 

Griselda : Ama bu güç bir işe yaramazzz .

Faragonda : Yinede tek şans bu . Ön Charmixi kullanıma açmanın zamanı geldi . 

Griselda : Peki efendim ne yapmamızı istersin . 

Faragonda : Charmix gücünü aç . Sadece Winx'e bu güçten bahsedeceğiz . Diğerleri layık olduğunda bu güce erişim sağlayabilirler .

Griselda : Peki efendim .

Faragonda : O zaman git ve kızları buraya getir . 

Griselda : Hemen efendim . (Dedi ve dışarı çıktı . )

İçeride kalan profesörlerde odadan çıkarak yaklaşan dalgaya hazırlanma sürecine girdiler . 

O sırada Winx Bloom ve Floranın odasındaydı . Bloom enlemesine yatağa uzanmış kızlarda yanlarında oturmaktaydı . Layla ise ayakta olta atıyor ne yapabileceklerini düşünüyordu . Bloom kalkarak ' Her şeyi berbat ettim . En lazım olduğu zamanda güçlerimi kullanamadım ' dedi .  Daha sonra ayaklandı ve ' Bir şeyler yapmalıyız ama ne . Ben bir peri bile değilim artık ' dedi . 

O sırada kapı tıklandı ve içeri Griselda girdi . 

Griselda : Kızlar ! Umarım olanları biliyorsunuzdur . Hadi sizi Müdire Faragonda çağırıyor düşün önüme .

Stella : Aa neden ki biz bir şey yapmadık değil mi ?

Griselda : Sizinle önemli bir şey konuşacak onu çok daha fazla bekletmeden gidelim . 

Tecna : Hadi kızlar gidelim .

Kızlar ve Griselda Müdire'nin odasının önüne geldiler . O sırada içeriden tüm profesörler çıkıyordu . Faragonda kızları görerek ' Gelin kızlar bende sizi bekliyordum ' dedi . Daha sonra kızları içeri aldı ve kendi de koltuğuna yerleşti . Önündeki koltuğa Stella bacak bacak üstüne atarak oturdu ve Miusa'da sandalyeye ellerini dayayarak Müdirenin konuşmasını bekledi .  En sonunda Faragondada konuştu .

Faragonda : Kızlar duymuşsunuzdur . Cadılar artık çok daha güçlü ve Bulutlu Kule Müdiresinden hiç haber alamıyoruz . Çok kötü bir şeylerin döndüğünü düşünüyorum . Hislerimde çok kuvvetli olduğu için öncelik okulumuz olmakla birlikte Kızıl Çeşme Kolejini alarma geçirdik . Cadıları yani onların sahib olduğu ejder ateşini yenebilecek hiç bir güç yok . Bu yüzden yapmamız gereken tek şey vardı ve onuda yaptık . 

Tecna : Nedir o efendim .

Stella Mırıntıyla : Charmix .

Miusa : Duyamadım .

Stella : Yoksa Charmix'i erkenden açacak mısınız ?

Faragonda : Tamda üzerine bastın Stella . Şuan Charmixiniz açık . Tüm okulun açık ama bunu sadece siz biliyorsunuz . Öğrenciler vakti gelince sırayla Charmixi kazanabilir ama size ayrıdan söylüyorum . Hemen charmixi kazanma uğraşlarınıza başlamanız şart . Eğer güçlenemezseniz tüm Magix boyutunun sonu gelebilir . Beni anlıyorsunuz değil mi ?

Stella Miusa Tecna Flora Aisha : Evet efendim .

Bloom : Hepsi benim yüzümden oldu . 

Faragonda : Evet bende tam sana geliyordum Bloom .

Bloom : Anlamadım ?

Faragonda : Senin gücün senden alınamaz ve senin içindeki güç asla söndürülemez . Sen güçlerinle bir bütün oldun . Evet cadılar güçlerini almış olabilir ama asıl güç sensin . Güçlerin hala sende . Sadece onu bulmalı ve dahada güçlenip senden alınan gücün intikamını cadılardan almalısın ama bunun için çok önemli bir şey yapmalısınız . Evet Bloom arkadaşların ve sen hazırsanız size bir görev veriyorum .

Layla : Görev mi ?

Stella : Görev derken ?

Faragonda : Üç büyük cadı tarafından yakıp yıkılan yok edilen ve en büyük harabe olan Dominoya gitmenizi ve oradaki tüm gerçekleri öğrenmenizi istiyorum .

Stella : Ama ama Neğğğğ ?

Faragonda : Sözümü hala bitirmedim Stella .

Stella : Özür dilerim efendim lütfen devam edin .

Faragonda : Ejder ateşini Domino kalıntılarının arasında bulabileceğinizi düşünüyorum . Bu yüzdende Dominoya gitmenizi istiyorum ama dikkat edin . Domino çok korkunç ve bir çok zararlı yaşam belirtisine sahip . Bu yüzdende dikkatli olmalısınız . Özelliklede sen Bloom . Hep geride duracaksın ve hiç bir şeye karışmayacaksın . Cesurluk göstermene gerek yok . Arkadaşların seni koruyabilir . Sen sadece kendini ve gücünü bulmaya geçmişini hatırlamaya yoğunlaş . 

Bloom : Peki efendim . (Başını eğerek .)

Faragonda : Analadınız mı beni kızlar ?

Stella : Evet efendim .

Tecna : Çok net bir şekilde .

Faragonda : O zaman siz hazırlanın . Çok yakın zamanda yola çıkacaksınız . Dikkatli olmayı sakın unutmayın kızlar . Çıkabilirsiniz . 

Kızlar çıktığı gibi Alfeaya saldırıya geçmiş bir böcek sürüsü gördüler .

Tecna : Hadi kızlar savununn .

Stella : Ahh böcekler .

Aisha : Winx Powerixx ! (Buna ne oluyorsa :D)

Kızlar dönüştükten sonra hepsi dışarı koştu . Bloomda peşlerinden giderken Griselda omuzundan tuttu ve ' Müdireyi duydun kavgaya karışmak ve tehlikeye atılmak yok . ' dedi . Bloomda ' Anladım efendim ' diyerek odasının olduğu kata gitti . Camdanda olanları Kiko ile izliyordu . Bloom Kikoya ' Çok saçma değil mi . Buradayım ve arkadaşlarımın savaşını izliyorum . Ayrıca bu savaşın sebebi de benim . ' dedi . Sonra bir anda gözüne uzmanlardan Sky takıldı . 'Onun burada ne işi var ' diyerek ayaklandı . Sonra etrafı tarayınca tüm uzmanların burada olduğunu fark etti . Bu da Kızıl Çeşmenin yıkılışına işaretti .  Bloom tekrardan yerine oturdu ve ' Böylesi çok sıkıcı ' dedi . 

O sırada savaş meydanında ;

Sky : Hadi uzmanlar koleji savunun .

Brandon : Onu duydunuz hep birlikte . 

Uzmanlar büyük böcekleri alt üst ediyordu . Savaşa Winx ve profesörlerde dahil oldu . Sky'ın gözü Bloomu arıyordu ama Stella yanına gidip ' Prens gözünü hiç prenses için aramasın . ' dedi . Sonrada ' O savaşa katılamaz ' diyerek gelen canavarın üzerine Güneş Işını sihri yaptı . Sonrasındada ' Onun güçlerini aldılar haberin vardır . ' diyerek uzaklaştı . 

Savaş devam ederken bir uçan uzman uçağı geldi ve içinden Diaspro çıktı . 

Diaspro : Prens Sky . Prens Sky . Babanız sizi eve çağırıyor Burada güvende değilsiniz . Lütfen şu uçağa binin .

Sky : Diaspro şimdi sırası değil . Ne ile uğraştığımı görmüyor musun ? 

Diaspro : Görüyorum Sky görüyorum ama kendinizi tehlikeye atıyorsunuz . Lütfen şu araca biner misiniz ?

Sky : Sen anlamazsın Diaspro . Burayı korumak bizim göremiz . Şimdi daha fazla burada vakit kaybetmeden git ve babama gelmediğimi ve hatta gelemeyeceğimi söyle .

Diaspro : Ama ama ...

Sky : Beni oyalıyorsun (Dedi ve kendi gitti .)

Diaspro : Gitmeyin durun . Ağhh askerler ! Gidelim .

Savaş böyle devam ederken bu savaşın hiç bitmeyeceğini herkes bilmekte idi . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu bölümde bu kadardı umarım beğenmişsinizdir . Şuan gördüğünüz üzere 2. sezona geçmiş gibi olduk . Filmdeki ilk 2 sezonu 1 sezon yapmak istiyorum çünkü Darkar yani 2. sezon kötüsü çok saçma geldi . Zaten Laylada en başta Winxte idi :)

𝐅𝐀𝐓𝐄  : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin