Sezon 1 Bölüm 5 : Powerix

270 12 1
                                    

Bloom yavaşça yerden kalktı ve spor yapar gbi eğilip doğruldu . Beli tutulmuştu . Hafifçe sırtını tutup kalktı ' Ahh ' . Stellada yanına gelerek ' Demek yalan söyledin ' dedi . Bloom da doğrularak ' Ne hakkında ' diye sordu . Stellada etrafında dolaşarak ' Belin tutulmuş hani alışıktın yalan söylemişsin ' dedi . Bloomda ' Boşver . Unut gitsin . Hadi geç kalıyoruz . Ben Florayı uyandırıyım hala uyanmadı galiba ' dedi . Tam o sıradada elinde su şişesi ile Flora geldi . ' Olamaz geciktim mi beni mi bekliyordunuz ? Çiçeklerimi sulamaya dalmışım ' dedi . Bloomda ' Hayır geç kalmadın hadi derse gidelim . Stella ! Bize yolu göster ' dedi . Stella ' Düşün önüme ! ' diyerek kapıyı işaret etti . Daha sonrasındada gülüşerek dersiğe gittiler . İlk ders Müdire ileydi . Müdire öğrencilerin önüne geçerek konuşuyordu . ' Bu dönem öğreneceğiniz sihirler Powerix Charmix ve Enchantix ile sınırlı . Eğer güçlü birer periler olursanız bunun karşılığında görevlendirilir ve hatta daha iyi güçlerde kazanabilirsiniz . Enchantix perilerin son aşamasıdır . İlerki yıllar göreceksiniz . Powerix ise herkesin şu anki dönüşümüne verilen addır . Bir peri dönüşümü ilk başardığında sadece isteği üzerine dönüşür ama bu dönüşüm devamında Powerix diye bağırmanız gücünüzü elde etmeye yeterde artar . Kısacası öğreneceğiniz şey ilk peri formunuza bürünme ve sonrasında iyice güçlenme . Herkes bunu başarabilmelidir . Nasıl bir perinin güçleri korku ve cesarette ortaya çıkıyorsada Powerix en gerekli yerde size gelecek ve sizi göründüğündende güçlü kılacak . Ve evet dersimiz bu kadardı . Şimdilik öğle yemeğinde görüşürüz . ' diyerek uzunca bir ders anlattı . Winx serbest kaldığında Bloom ' Powerix'tene Stella sen aslında dönüşebiliyorsun ' dedi . Stellada ' Tabikide Bloom bir peri periye dönüşebilmek için peridir . ' dedi . Tecna ise ' Bizde dün seni kurtarırken dönüşmüştük . ' diyerek araya karıştı . ' Demek sadece ben kaldım . 'dedi üzgünce Bloom . 

Layla ise yanlarına geldi ve ' Merak etme Bloom başarırsın ' dedi . Bloomda teşekkür edercesine ona döndü ve hep birlikte öğle yemeğine gittiler . Yolda Winxten bahsettiler . Herkes kabul etmiş ve bir grup olmuşlardı . İlk hedefleri ise Bloomun Powerixi kazanması ve grupta dönüşebilmekti . İşte bunları düşünerek yemeğe gittiler .

Yemekte Griselda bardağa vurarak herkesi susturdu . Faragondada ayağa kalkarak ' Herkes beni dinlesin . Kızıl Çeşme Koleji öğrencileri için yapılacak balo bu güne alındı . Öğleden sonraki dersler iptal . Lütfen herkes perilerin kim olduğunu kızıl çeşmeye göstersin . Sizlere güveniyorum kızlar ' diyerek konuşmasını yaptı . En sonunda Stella ' En sevdiğim kısmı işte buydu ' diyerek sevindi  Herkeste gülmeye başladı .  

Yemek bitimi  herkes odalarına dağıldı ve hazırlandı ama Bloom giyecek bir şeyler bulamamıştı . Stella ' Hadi ne duruyoruz alışverişe gidelim ' dedi ve Magix'e gittiler . Bloom tam balo saatine kadar etrafta kızlarla gezdi gereksede tek başına gitti ama hiç bir şey bulamadı . En sonunda bir ucuzluk dükkanında parası yeten bir elbise buldu . Kendisine biraz uzun geliyordu ama makasla keserek kısaltabilirdi . Hızla elbiseyi alarak Alfeaya döndü . Odasına girip elbise ile uğraştı ama makas bulamadığı için sihri ile elbiseyi kesti . Hatta bir defasında yorganı ve elbise neredeyse yakacaktı . Son anda söndürerek durumu kurtardı . Tam her şey hazır ve elbiseyi giyecekti ki kapının önünden bir kutu geçti . Bloom bu kutuyu tanımıştı . Stella'nın takı kutusu idi ve yüzüğünü hep oraya koyardı .

Elbiseyi boşvererek kutunun peşinden bahçeye kadar koştu . Kutu tam ağaçların içine doğru dalacakken kutuyu yakaladı ve içeri  doğru yürümeye başladı .  O sırada ağaçların içinden sinirli Trix çıktı .  Bloom onları fark ederek hemen döndü . Icy ' Sen çok olmaya başladın ' diyerek onun etrafını buz ile kapladı . Buz yavaş yavaş Blooma gelirken Bloom sıçrayarak uzaklaştı . Darcyde ilüzyon sihri ile buzu kırarak yeri yardı .  Daha sonra Stormy bir hortum yaratarak Bloom'un dikkatini dağıttı ve Bloom bu sayede yarılan çukurdan düştü ama neyseki son anda bir çıkıntıya tutunabilmişti . Trix ona doğru yaklaşırken Icy ' Bu şeref benim olabilir mi ? ' diye sordu . Stormy ve Darcy izin verdi . Icyde buz büyüsü yapmaya hazırlandı ama Bloom kaybetmeye razı gelmeyerek 'kazanamazsınız ' dedi ve bir anda dönüşümü başladı . 


Dönüştüğünde saçları uçuşuyor etrafında ise kırmızı bir duman vardı ve çok güçlüydü çükü bu ilk dönüşümdü . Bloom ilk defa peri olmuştu .  Darcy sinirlenerek ona baş dönme ilüzyonu yaptı ama Bloom zekası ile o büyüden uçarak kurtuldu . Darcy dahada sihir olmuşken Stormy üzerine bir hortum gönderdi . Bloom uçarak yanından kaçtı ama Icy'ın hazırda bekleyen büyüsüne maruz kalıp ormana doğru düştü . Icy de ' Buz dağı ! ' diyerek Bloom'un düştüğü ormanı dondurdu ve Stella'nın yüzüğünü alıp oradan kimseye görünmeden uzaklaştılar . 

Bloom çalıların içinden zar zor kalkarken ' İşe yaramaz cadılar sizi ' diyerek üstünü silkti ve içeri doğru yürüdü . En sonunda arkadaşlarıda yanına gelmişti . Stella ' İyi misin ? ' diye sordu . Bloom ' Yüzüğün hariç her şey yolunda ' diyerek cevap verdi . Stellada gülerek ' Yüzüğüm mü ? ' dedi . Bloom ' Onlar yüzüğünü aldı ' dedi . Stellada Blooma parmağını gösterip ' Yüzüğüm işte tam burada ' dedi . Bloom gözlerine inanamayarak ' Nasıl ? ' diye sordu . Florada ' Layla cadıları görmüş ve dinlemiş . Stella'nın yüzüğünü çalmak için gelmişler . ' dedi . Bloomda ' demek öyle ' diyerek cevap verdi . Stellada ' Onu bunu boşverde hadi hazırlan bu kılıkla içeri giremezsin ' dedi . Bloomda ' Ne varmış kılığımda ' diyerek üstünü inceledi ve çamurlu kıyafetlerini fark etti . Sonrasındada ' Evet haklısınız . Ben üzerimi değiştirip geliyim ' dedi ve koşar adım yatakhaneye gitti . Arkasından Stella ' Biz salondayızz . ! ' diyerek bağırdı . 

Bloom hızla elbiseyi giydi ve salona gitti . Daha sonra kızların yanına gitti . Stella ' Çok güzel olmuş . ' dedi . Florada ' bir bahar çiçeği kadar güzelsin ' dedi . Daha sonra yanlarına Brandon ve Sky geldi . Stella Brondan'ı görür görmez elinden tuttuğu gibi dans pistine gittiler . Skyda Blooma ' Dans edelim mi ' diyerek sordu . Bloom kabul edince Stellaların arkasından piste gittiler  .Faragondada onay verir bir tavırla onları izlemekteydi . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Magic Winx = Powerix :)

Umarım beğenmişsinizdir .

Yeni bölümlerde görüşmek dileği ile hoşça kalın :)

𝐅𝐀𝐓𝐄  : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin