14. (özel bölüm )

1.6K 160 270
                                    

Sır gibi seversen eğer muradın gerçekleşir. Çünkü tohum toprağa gizlenirse yeşerir.
Mevlana ....


....

      Serhat gizli gizli  Sofia'yı izlemeye kararlıydı, heran bir şey olabilme korkusu onu mahvediyordu. Saate baktığında tam yedi saat uyumuştu bu onun için yeterliydi. Serhat eşinin saçlarından öperek 

"Hadi kalk güzelim bugün bizim günümüz." Sofia mırıltıyla

"Yaa Serhat beş dakika daha ne olur?" Serhat gülerek

"Hadi uykucu hadi kalkmazsan katlanırsın. "Sofia umursamayarak uyumaya devam ediyordu. Serhat genç kızı gıdıklamaya başladığında genç kadın kahkahalarla uyandı.

"Serhat yapma Serhat." İkisi de kahkaha atıyordu. Serhat yanına uzandı eliyle genç kadının saçını düzeltti çok az mesafe vardı aralarında

"Çok kötüsün." dediğinde genç kadını öptü aynı istekle karşılık verdi genç kadın.

"Seni çok seviyorum. Gulamın (gülüm)"

"Bende seviyorum hem de çok." 

"Hadi koca adam şimdi kalkalım ben çok acıktım." Serhat sırıtarak genç kadının tekrar boynundan öptü

"Ya Serhat ama üstümü giyiyorum daha gezmeye gitmeyecek miyiz?"  Başıyla onayladığında fikir değiştirir gibi genç kadına bakarak sırıttı.

"İkimiz burada kalabiliriz benim için sorun değil " Sofia Serhat'ın omzuna vurarak Serhat kahkaha attı

"Seni sinirlendirmek hoşuma gidiyor."

"Uyuz ne olacak?" dediğinde Sofia üzerine siyah pantolon kahverengi boğazlı kazağını onun üzerine yeşil montunu ve yeşil şapkasını takti. Saçları açıktı. Serhat siyah pantolon ve mavi kazağını giydi.

Siyah kabanını giyip ayakkabılarını da giyince kahvaltı yapmak için restoran gittiler. Yerlerine oturup garsona siparişleri verdileri. Neşeyle kahvaltılarını yapmaya başladılar. Hüma annesinden izin almıştı hem de seve seve izin vermişti. Hemen Cihan'ı aradı. Beş dakika içinde aradı. Uyuyan Cihan telefonun sesiyle uyandı. Hüma 'nin aradığını görünce hemen açtı.

"Günaydın Hüma." 

"Günaydın uyandırdım mı yoksa?" Cihan bozuntuya vermeden

"Hiç bu kadar güzel uyandırılmamıştım." Gülümsedi, hemen konuyu değiştirdi.

"Şey akşama gelebileceğimi söylemek için aradım." Cihan sevinçle

"Gerçekten mi?" Hüma gülmüştü genç adamın bu haline

"Tamam, o zaman akşama ben seni alırım." diyerek kapattı. İkisi de kıpır kıpırdı. Cihan hemen kalkıp hazırlandığında akşama beklememeleri gerektiğini söyledi. İşteki işlerini halletmek için şirkete gitti dosyalara gömüldü. Sofia ve Serhat neşe ile kahvaltısını yaptılar. El ele yürüyerek arabaya gittiler. Arabaya binip milli parka gittiler oraya vardıklarında arabadan indiler.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İNKİSÂRI HAYAL (Töre Serisi 1 Bitti.  Tekrar Yazılıyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin