Yaşamak mı yoksa ölmek mi ? Hayat bazen bize bunları acımasızca sormadan karar verdirir ne yazık ki ...
....
Barış Hasret'e haber verdiğinde genç kız heyecanla valizini hazırlamaya başladı. Her ne kadar içi kıpır kıpır olsa da içinde korku vardı. Bir nevi ateşle oynuyordu. Bir adam için değer miydi herkesi karşısına almak? Onun için değerdi. Küçüklükten beri birbirlerine âşık iki genç saçma sapan bir kan davası yüzünden bir araya gelemeyen iki kalp en sonunda bir araya gelmek için hazırlanıyordu. Genç kız kendi kendine keşke Sofia 'ya haber verseydim diye söylendi. Telefonuna gelen mesaj sesiyle kendine gelip telefonuna baktı. Mesaj Barıştandı.
Hazır mısın canım? Derin bir nefes alıp verdi. Verdiği bu kararla tüm hayatı değişecekti. Dönüşü olmayan bir yola girmişti ikiside sonu ölüm olsa bile kabullenmişlerdi.
Hazırım.
Beş dakikaya oradayız. Barış'ın attığı mesaja gülümseyerek baktı. Resmen bir araya geleceklerdi. Kalbindeki heyecan korkuya dönüştüğünde adeta panik geçiriyor gibi hissetti. Sakin ol Hasret sakin ol! Kendi kendini motive ediyordu. Masaya oturup kâğıt ve kalem aldı eline geç kız.
Sevgili ailem;
Biliyorum bu yaptığım çılgınlık. Fakat sizin birbirinizle olan saçma sapan devam eden kan davası yüzünden iki gencin hayatını karartıyorsunuz. Belki beni affetmeyeceksiniz ama şunu unutmayın ki hayatımda ilk defa kendim için bir şey yaptım. Kaderimi kendim yazdım. Barıştan başka kimseye yar olamazdım. O benim çocukluğum, tek aşkım. Biz bu işin sonunda ölüm olacağını bile bil bunu yapmaya karar verdik. Sizden tek istediğim ya bu kan davasına bir son verirsiniz yâda bizi bir daha göremezsiniz! Sizi çok seviyorum.
Kızınız Hasret...
Mektubu sonlandırarak zarfın içine koydu genç kız. Hazır olduğuna dair mesaj attığında Yıldırım Konağına sürdüler. Serhat içinden acaba Sofia 'nın bu durumdan haberi var mı? Düşünmeden edemedi. Genç kız valizini alıp sessiz bir şekilde aşağıya inip konaktan dışarı çıktığında Barış'ı görür görmez sarıldı. Serhat şaşkınca beş dakikaya valiz nasıl hazırlandı diye düşünürken kendine gelip
''Üzgünüm çifte kumrular biraz daha böyle sarılırsanız her an yakalanabiliriz.'' dediğinde birbirinden ayrılıp gülümsediklerinde doğruca arabaya bindi Hasret. Barışta o sırada valizi bagaja koymakla meşguldü. Genç adam içinden
Ey aşk sen nelere kadirsin. Diye söylenmeden edemedi. Serhat aklındaki soruyu sormadan rahat edemedi.
''Sofia 'nın haberi var mı?''
''Hayır, söylemedim ama mektup bıraktım.'' Onayladı genç adam. Allahtan yedek evi vardı da en azından iki genci idare edebilirdi. Bir saat içinde genç çifti eve bıraktığında anahtarı ikiliye verdi. Gitmeden evvel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNKİSÂRI HAYAL (Töre Serisi 1 Bitti. Tekrar Yazılıyor)
RomanceGece boyu izledi kadın genç adamı Gülüsünü Nefes alışverişini Yüzünü Her şeyini Geçmişin gösterdiği ihanete rağmen o adamla olmak istedi . Ve şimdi bir kız düşünün Yunanistan 'dan Nevşehir 'e mastır yapmak için geliyor. Geldiğinde ise töre...