Beeennn geldiimm
Nasılsınsınız ?
Sizleri seviyorum böcüklerim ( ne biçim iltifat bu aq )
Neyse neyse hadi bölüme geçelim
Dur !!
Alırım bir oyunuzu
Yorum yapsanız sevinirim
Fazla uzattım yine ♡
♢♢ ♢♢ ♢♢ ♢♢ ♢♢ ♢♢
●● ●● ●● ●● ●● ●● ●● ●● ●●
Jungkook :
Sabah yataktan doğrulduğumda dün akşamı düşünüp sırıttım . Vücudu işkence yapmak için çok uygun . Ahh bunu sonra düşüneceğim .
Sol tarafımda olması gereken Min-seo yoktu . Benim bebeğim utangaç biraz sanırım .
Banyoya gidip ellimi yüzümü yıkadım . Duşa kabinin içine girip dün akşam burada olanları düşünerek duş aldım .
Kendimi yatağa attığımda kulaklarımda Seo'nun inlemeleri geliyordu . Onun için güzel fantezilerim var .
Telefonumu elime alıp saattin 12.28 olduğunu gördüm . Dün fazla yorulmuşum sanırım . Kahvaltıyı kaçırmışım .
Sonuçta kahvaltı önemli bir öğün .
Dolabımdan şort ve t-shört çıkartıp üzerime giyindim . Ayağıma plaj terlikleri giyip odamdaki kapıdan seonun odasına geçtim .
Oww ne kadar da tatlı uyuyor kedicik hıh . " Yazık olacak sana bebeğim " diye mırıldandım saçlarını okşayarak .
Min-seo :
Jungkookun duşundan gelen su sesleri ile uyandığını anladım , çok zekiyim , dolabımdan pijamalarımı çıkardım . Jungkookun t-shörtünü üzerimden çıkartıp dürerek sandalyenin üzerine koydum .
Pijamalarımı giyinip yatağıma uzandım . Duştan çıktıktan sonra uyumak kadar temiz hissettiren bir şey var mı ?
Benim buna cevabım ' Hayır ' olurdu .
Telefonla kulaklığımı takıp uyumaya hazırlanıyordun . Şu anda uykuya dalmak üzere olduğunuz sırada yaşadığınız rahatlık var ya işte oydu .
Kapının açılma sesi ile gözlerimi kapattım . Anlarsınız ya içten gelen bir durumdu .
Saçımda olan eli ve sesi hissedince Jungkook olduğunu anlamam uzun sürmedi .
" Yazık olacak sana bebeğim " diye bir şeyler geveledi fakat anlam veremedim . Acaba yanlış bir şey mi yaptım ya da yanlış bir anlama ?
Elini saçımdan çekip odadan çıktığında gözlerimi açtım derin nefesler verdim . Yatağımdan kalkıp kapıya doğru baktığımda
Bir adet duvara yaslanmış ve ellerini göğsünde buluşturmuş jungkook gördüm . Nerden anladı ki ?
Jk : Duydun mu ?
Min-seo : Tam olarak neyi ?
Jk : Bir dahaki sefere gözlerini ve vücudunu kasma çok belli ediyorsun .
Min-seo : Olabildiğince rahat olmaya çalıştım .
Jk : Demek ki olamamışsın ki anlamışım değil mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOSS | JJK
FanfictionHerşey o sapıktan beni kurtarması ile başladı ● O-o bir psikopat ● Vücudum bu işkenceleri kaldırmıyor jungkook ● Benden kaçmamalıydın güzelim ● Seni seviyorum Min-seo ● Sadece benim patronumsunuz bay jeon ● Seni seviyoru...