HATIRLATMA
BU BÖLÜM SANSÜRSÜZ FUL SMUT OLUCAK
HATIRLATMA BİTTİ .
KEYİFLİ OKUMALAR
Vote : 22
Yorum : 20
_______________________________
Min-seo
Akşam olmuştu neredeyse ve ben bu siyah odada Jungkook 'un gelmesini bekliyordum . Yorganın altında oturmuş saatlerce bu odada geçirmiştim .
Kapının açılması ile kafamı kapıya çevirdim . Jungkook elinde bir poşet ile içeri girdi .
Jk : Bebeğim .. özledim seni . Bunları senin için aldım .
Jungkook 'un uzattığı poşeti aldım ve içindeki elbiseyi çıkarttım .
Bu fazla fanteziliydi .Min-seo : Ju-jungkook bu çok açık .
Jungkook gömleğinin ilk üç düğmesini açtı ve hızlı bir hareket ile beni oturur pozisyonda olduğum yatakta yatırdı . Dudaklarını kulağıma getirdi .
Jk : Min-seo , bu gün benimle hiçbir şey olmamış gibi seviş , sikiş .
Si-sikiş mi ? Ne çok açık oldu bu ama .
Min-seo : Ta-tamam yaparım ama bana zarar vermeyeceksin demi ?
Jk : Eğer ki memnun kalırsam 1 hafta dokunulmazlığın olur .
Normalde olsa 1 hafta az derim ama 1 hafta da olsa bu benim için mutlu ediciydi .
Min-seo : Tamam , kabul .
Jungkook üzerimden geri çekildi ve odadaki koltuğa oturdu .
Min-seo : Çıkarsan üzerimi değiş-tiricem !
Aişh kekelemiştim .
Jk : Burda değiştirmeni istiyorum bebeğim . Gözlerimin önünde .
Jungkook 'un dediği gibi yaptım . Jungkook'a sırtımı döndüm ve üzerimdeki kıyafetleri çıkartdım . İç çamaşırı ile kalınca son bir kez jungkook'a baktım ve geri önüme döndüm . Eğilip kilotumdan kurtuldum . Jungkook'un koltuktan kalktığını anlayınca arkamı dönecek iken benden önce davranıp kendini bana sabitledi bile .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOSS | JJK
FanfictionHerşey o sapıktan beni kurtarması ile başladı ● O-o bir psikopat ● Vücudum bu işkenceleri kaldırmıyor jungkook ● Benden kaçmamalıydın güzelim ● Seni seviyorum Min-seo ● Sadece benim patronumsunuz bay jeon ● Seni seviyoru...