- 46 -

2.1K 107 283
                                    

HOŞ GELDİNİZ

Vote : 32 

Yorum : 64 

Keyifli okumalar ...

- huysuzkrema sunar - 


           Uzun bir aradan sonra ensemde hissettiğim sıcak nefes ile uyanmıştım . Jeon Jungkook bütün ihtişamıyla yanımda uyuyordu . Yataktan sessizce kalkıp oturma odasına ilerledim . Dün akşam odayı fazla dağıtmışız , üzerimdeki siyah hoş baskılı olan tişörtü çıkartıp yerde duran kıyafetlerimi hızlıca giyindim . Çantamı da alıp evden bir koşu çıktım .

 Rastgele bir taksiyi durdurup eve doğru yol aldım . Yaklaşık bir kaç dakika sonra apartmana giriş yaptım . Asansörün düğmesine basamamıştım çünkü arızalıydı . Merdivenleri ikişer üçer hızlıca çıkıyordum , üçüncü kata geldiğimde krem mantolu birinin Dojin' in evinden çıktığını gördüm . Dojin kim mi ? Acayip tatlı bir kız , apartmana ilk taşındığımda bana çok yardımcı olmuştu . Evinden bir erkek çıkması garipti çünkü erkeklerle arası pek iyi değildi anlarsınız ya güven problemleri falan . 

   Şapkası ile yüzünü kapatan genç hızla merdivenlerden iniyordu ama benim gözümden kaçar mı ? Hayır kaçmaz !! 

Seo : Ooo bizim çapkına bak sen !! 

Dedim merdivenlerden başımı sarkıtıp bir alt basamağımda olan gence 

Ji-ho : Sana da merhaba Seo 

Seo : Bardaki kızlar bitti komşuya mı sardın ?

Ji-ho : Hayır sadece apartmanın bir kaç işi için ona danıştım sonuçta apartman yöneticimiz o 

Seo : Neden saklanıyordun ? Benden mi korktun ? 

Ji-ho : Son diyaloglarımızdan sonra sadece biraz mesafe 

Seo : Aferin zekanı kullanmışsın , dedikten sonra biraz ilerledikten sonra tekrar durdum . 

Seo : O kızı kendin gibi yapma ! Duygularıyla oynama ! Gönül eğlendirme ! 

Dedim ve kendi katıma doğru ilerledim . Dojin' i bu kadar korumamın sebebi boşuna değil tabi ki biz üniversitede tanıştık yani üç yıl falan asıl konu sevgilisi tarafından kötü yola düşürülmeye çalışıyordu ve çaresizdi . Bende iki yaş büyüğü olarak ona yardımcı oldum ve onunla beraber yeni bir apartmana taşındık , telefon numarasını değiştirdik ve bir çok şey . Finalleri olduğu için çok fazla görüşemiyoruz .  

Kapının şifresini girip kendimi evin girişindeki koltuğa attım . Çantamı ve ceketimi oraya bırakıp odama gittim , uzun bir duş alıp şirkete gideceğim . Oturma odasına gidip bir kaç gün önceden kalmış olan sütsüz gevreğimi alıp mutfağa götürdüm . Suyla biraz ıslatıp oturma odasına geri döndüm . 

Onun burada ne işi var ? 

Önemli olmalı ...

Seo : Ne ara geldin ?

S.B : Çok olmadı prenses . Sadece önemli bi-

Seo : Nereden girdin ?

S.B : Bacadan , tabi ki de mutfak balkonu 

Seo : Normal insanlar gibi kapıdan girebilirsin , seni kapı dışarı edecek değilim . 

S.B : Adı üzerine '' Normal  insanlar '' ben sıradan olsaydım sana yardım edemezdim ve Jungkook' a kafa tutmazdım .

BOSS | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin