- 17 -

3.5K 220 198
                                    

Sevgili okuyucum rica etsem oy verip yorum yaparmısın morelim biraz bozukta yorumlarınızı okumak bana neşe katıyor prim için değil sadece iyi olmak istiyorum biraz

Sizi seviyorum şimdiden teşekkür ederim .

Sizi morluyorum ballarım

Jungkook :

   Seo'nun gözleri açılında baktığı yere baktım .

" B-balık Köpegisi " dedi heceleyerek . Sanırım haklıydı . Bize doğru gelen köpek balığına baktığım bir de seo ya .

Jk : Bak haraket edersen dikkat çekeriz o yüzden sesiz ve haraketsiz kal

   Boynumda olan ellerini daha fazla sıkıştırdı ve kafasını omzuma gömdü . Boğuk çıkan sesi ile konuşuyordu .

Min-seo : sakinim , sakinim , sakinim ...

   Diye mırıldanıyordu . Kafamı geri çevirdiğimde arkadan köpek balığına yaklaşan Tae ve Yoongiyi görünce bağırmaya başladım .

  Jk : Gelmeyin!! Tae dikkat et !! Hyungg köpek baalllııığğıı var gelmeyin .

   Tae ve Yoongi hyung birbirlerine bakarak sırıttılar . Kafayı yemiş olmalılar nasıl bu kadar rahat olabiliyorlar anlam veremiyorum . Allahın Maalllllaaarrrıııı

   Tae köpekbalığının tam yanında durdu ve kolunu suya soktu . Suya soktuğu elini çıkardığında bir adet Jimin Kellesi gördüm . Şimdi ananı belledim ipne .

Tae : Sen bizim KÖPPEK balığına bak !

  Dedi sırıratak . Yoongi Jiminin saçından tutarak kafasını suya sokup sokup duruyordu . Bu sırıtmama sebep olurken omzumda ağlayan Min-seo yu nerdeyse unutuyordun .

Jk : Seooo , seo bak köpek balığına

Min-seo : Jungkook ne saçmalıyorsun burda diri diri ölücaz ağğ

Jk : Kafanı kaldırırsan anlıycaksın güzellim .

   Bunu demem üzerine ağlayan gözler yerine çatılmış kaçlar ve açık bir ağız yerini aldı .

Min-seo : Piiiiiii sayısı 3.14 Çimçim

Dedi dişlerini sıkarak ahh bu hali çok tatlıydı . Min-seo kucağımdan inerek Jimine doğru koştu .

Min-seo : Jiiimmmiiin !!! Benim burda ödüm bkuma karıştı yaa nasıl yaparsın ibne

Jm : Öhmm terbiye önemli !!

Min-seo : Başlarım terbiyene ölüyordum burda

Jm : Tamam sakin ol canım yok bişey

Jk : Seo istersen saldırabilirsin serbestsin yavrum

Min-seo : Bu iyi oldu Jungkook

    Dedi ve kendini suyun altına soktu . Bedeni yirmi saniye sonra elinde bir avuç kumla çıkması ile Jiminin ağzına o kumu atması bir oldu .

Tae ve Yoongi gülmekten kendilerini suya bıramışlardı . Sanırım bu olaya tepkisiz kalamıycaktım .

   Jimin ağzındaki kumu tükürerek kurtuldu .

Jm : Bunu sen istedin Seo

    Min-seo ya su fırlatınca seo neye uğradığını şaşırıp gerilerken bana çarptı . Gülümsüyip bende Jimine su fırlattım . Tae bana , ben Jimine , Min-seo Taeye , Yoongi Min-seoya , Jiminde Yoongiye su fırlatıyordu .

   Gülüp eylendikten sonra denizden çıktık . Şezlonglara gidip havluyu vücüdüma sarıp kurumayı bekliyerek şezlonga uzandım . Aynı şekilde Min-seo da aynısını yaptı . Sırt üstü uzanıyorken Min-seo ya dönüp konuştun .

BOSS | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin