Sevgili okuyucum bu aralar biraz yoğunum dershanem açıldı için yazmaya pek vakit bulamıyorum ama sen merak etme seni ihmal etmiycem . Yetiştirebildiğim kadar çabuk bölüm yazmaya çalışıcağımİyi okumalar
Yeni bölümüme hoşgeldiniz
☺︎︎ ❤︎ ☺︎︎ ❤︎ ☺︎︎ ❤︎ ☺︎︎ ❤︎ ☺︎︎ ❤︎ ☺︎︎ ❤︎
Jk : Masaya otur Min-seoDedi ayağa kalkıp şarapları bardaklara doldurarak . Masaya oturup sağ elindeki bardağı bana uzattı .
Min-seo : Ju-jungkook ben özür dilerim lütfen bana zarar verme
Jungkook üç kart çıkartıp masaya koydu .
Jk : Bu üç kağıttan birini çek , üç tane seçenek var , beni tatmin et , işkence gör , hiçbir zarar görmeden kurtul .
Min-seo : İş-işkence nasıl bir işkence
Jk : Süpriz .
Min-seo : Bir nevi kumar yani ?
Jk : Evet güzel bir kumar
Min-seo : Olmaz eşit şartlarda değiliz
Jk : Nasıl yani
Min-seo : Sex ve işkence senin işine gelir ama benim işime gelicek sadece bir seçenek var o da kurtulmak , bir kart daha koy .
Dedim jungkookun bardağı dudağına götürmesi ile bende götürerek .
Jk : Peki .
Dedi cebinden bir kart daha çıkartarak
Jk : Buna hangi kuralı koymak istersen koy
Min-seo : Hmm , tatile gitmek istiyorum
Jk : Aişh cidden böyle bir durumda tek derdin tatil mi ? Tamam dediğin olsun .
Jungkookun masaya koyduğu dört kartdan birisini çektim .
Jungkook gözlerini iyice açarak konuştu .
Jk : Ne çıktı ?
Min-seo : Senden kurtuldum , tatili gidicem
Jk : Beraber gidicez
Min-seo : A-ama öyle anlaşmadık
Jk : Neden herşeyi sonradan algılıyorsun ? Beraber gidicez tabi ki . Seni bırakma gibi bir düşünceyi aklından sil . Ayrıca benim seçtiğim yere gidicez . Sana daha akıllıca bir seçim yap demiştim .
Min-seo : Sen tam bir sahtekarsın Jeon jungkook .
Jk : Biliyorum mesleğim bu !
Jungkook masadan kalkarak kapıya yöneldi kapıdan çıkıcak iken konuştu .
Jk : Bu gecenin boş geçmesini istemezdim ..... Gelicek misin ?
Jungkookun demsiyle sandalyeden kalktım ve yanına gittim . Jungkook kollarını kalçamın bir tık üzerine sardı .
Masaya geldiğimizde Jimin , Tae , Namjoon , Yoongi ve tanımadım iki yakışıklı daha vardı .
Hepsininde yanında kız vardı ancak onlar benim gibi zorla tutulmuyor , işkenceler görmüyorlardı .
Jungkook masaya oturup gülümsedi . Beni de yanına çekip oturtdu .
Jh: Seninkide iyiymiş jungkook !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOSS | JJK
FanfictionHerşey o sapıktan beni kurtarması ile başladı ● O-o bir psikopat ● Vücudum bu işkenceleri kaldırmıyor jungkook ● Benden kaçmamalıydın güzelim ● Seni seviyorum Min-seo ● Sadece benim patronumsunuz bay jeon ● Seni seviyoru...