Tadaa yeni bölüme
~ HOŞ GELDİNİZ ~Bol yorumlu ve işkence dolu bir bölüme hoş geldiniz tekrardan ehehe aklımda çok şeytanice şeyler var
Bu arada medya harika değil mi ??
Keyifli okumalara
♡
♡
♡
♡
♡●● ●● ●● ●● ●● ●● ●● ●● ●● ●●
Min-seo
Jungkook eline aldığı teli bir koltuğa bırakıp yatağın yanına oturdu .
Jk : Min-seo , bak güzelim anlat ve zararsız kurtul yada inatçılık yap ve acı çek . Bana soracak olursan 2. yi tercih ederim benim için eğlenceli olur .
Ellerini saçlarımda gezdirirken kafamı sallayıp konuştum .
Min-seo : Senden nefret ediyorum !! Öldür beni tamam mı pislik herif
Jungkook çenesini kasıp dudaklarını birbirine bastırdı ardından kafasını eğerek derin bir nefes aldı .Jk : Peki tercihini verdin sanırım .
Yataktan kalkıp telleri eline aldı . Bunu gerçekten yapar mı ? Her şey şaka gibi bir anda ne değişti bu adamda . Daha dün yatıyorduk , bu gün ne değişti .
Jungkook elindeki teli boynuma doladığında demirlerin boynumu deştiğini hissedebiliyordum .
Jk : Ailene ne oldu ?
Min-seo : Senden NEFRET ediyorum !!
Derin bir nefes aldı
Jk : Ailen NERDEE ??
Min-seo : Nef-nefret ediyorum
Jk : Soruma cevap ver sürtük
Nefes almaya çalıştığımda demirler boynuma daha fazla saplanıyor ve canımı yakıyorlardı.
Jk : Sen cevap verene kadar soracağım bebeğim .
Min-seo : Ne-nefes al-alamıyorum .
Jk : Cevap vermek istediğinde söyle gevşettiğim demirleriBu kadar kolay olmasını bende istemiyordum ama sanırım cevap verecem
Min-seo : Ailem ...
Jk : Oww birileri cevap verecekmiş
Bunu demesiyle boynumdaki telleri gevşetti bununla beraber nefes alıp verişimi düzeltmeye çalışıyordum .
Jk : Evet güzelim seni dinliyorum
Min-seo : Ailem ...
Min-seo ( 13 yıl önce ) :
Odamda bebeklerime giydirdiğim elbiseyi anneme göstermek için gittiğimde annem mutfakta yere oturmuş ağlıyordu . Anneme ne oldu diye sorduğumda " Bir şey olmadı meleğim " dedi ama buna inanmadım ve minik kollarım ile anneme sarıldım . " Anne ben seni hep seveceğim üzülme tamam mı ?" Dedim bu annemi daha da duygulandırdı ve avuçları ile yüzünü kapattı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOSS | JJK
FanfictionHerşey o sapıktan beni kurtarması ile başladı ● O-o bir psikopat ● Vücudum bu işkenceleri kaldırmıyor jungkook ● Benden kaçmamalıydın güzelim ● Seni seviyorum Min-seo ● Sadece benim patronumsunuz bay jeon ● Seni seviyoru...