- 24 -

3K 219 398
                                    

Yeni bölüme hoşgeldiniz keyifli okumalar dilerim .

Sizi seviyorum

Vote sınırı 18
yorum sınırı 40

Felix sürücü koltuğuna bende yanına oturdum . Camdan dışarı bakan gözlerimi Felixe çevirdim .

Şu an neden onunla gidiyorum bilmiyorum ama jungkookdan daha iyi olduğu kesin !

Min-seo : Senin için öldü dediler , intihar etmişsin

Felix : Yalandı

Nefesini vererek konuşmuştu dertli dertli

Min-seo : Neden öyle bir yalan söyledin ki ?

Felix : Bunu eve gidince konuşalım mı ? Araba sürerken konuşmak zor oluyor

Min-seo : Tamam nasıl istersen

Dedim önüme dönerek .

***

Felix bir rezidansa gelip garaja girdi . Asansöre binip 25 kat çıktıktan sonra bir dairenin kapısını açtı ve içeri girdik .

Felix : Sen oturma odasına git ben sana bir bardak su getiriyim .

Min-seo : Tamam

Oturma odasındaki koltuğa oturup bekledim Felixin getirdiği bardaktan bir yudum alıp sehbaya koydum .

Felix : Ee şey ... Anlatnak ister misin ?

Buruk bir gülüş atıp konuştum .

Min-seo : Ne anlatıyim ?

Felix : Nasıl tanıştığınız ?

Min-seo : Şey bir otobüste ... Bir gün ormana gittik sonra kaçırdı falan ... Türlü işkenceler yaptı .

Felix : İşkence mi ? Nasıl yani

Min-seo : Şey karnımda izleri var

Gözlerim yaşarınca Felix karşı koltuktan kalkıp yanıma geldi ve sarıldı .

Felix : Bu gece sen odamda uyu benim şirketle ilgili işlerim var uyumıycam .

Dedi ve elimden tutarak odasına götürdü . Elimi bırakıp dolaptan bir t-shört ve eşortman çıkardı .

Felix : Sen bunları giyin üstündeki elbise ile rahat edemezsin .

Min-seo : Herşey için çok teşekkürler ama bir sorum olucak ?

Felix : Tabi sor

Min-seo : Şey sen jungkook'u nerden tanıyorsun ?

Felix : Ahh şey ... Bilmesende olur

Tam gidicek iken kolunu tuttum

Min-seo : Lütfen !

Felix : Şey kuzenim ile nişanlıydı ama kuzenimi aldattı ve kuzenim de intihar etti . O günden beri aramızda sadece menfaat işkisi var .

Jungkook bir kez daha ne kadar şerefsiz olduğunu kanıtladı .

Min-seo : Özür dilerim sadece meraktı .

Kafamı yere eğmem ile Felix yanaklarımı tutup yanağıma bir öpücük kondurdu .

Felix : Üzülme Min-seo sadece geçmişte ibaret herkez kendi yoluna gitti .

Min-seo : Peki bu akşam neden baskın yaptın adamlarınla ?

Felix : Jungkooku esir alıcaktım ama o çoktan kaçınca bana yanındaki kızı esir almam önerildi bende seni yanıma aldım .

BOSS | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin