Sellaammm canlarım nasılsınız ? Vote atmayı unutmayın .Allahın izniyle bu bölümde olayları patlatıcam .
Konuyu nasıl istediğim yere bağlarım bilmiyorum .
Ortaya neler çıkıcak onuda bilmiyorum . Sallamasyon bişeyler yapıcam artık .
/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
~\~\~\~\~\~\~\~\~\~\~\~\~\~\~\~\~\~\~\
" Uyandığımda , cam olmayan siyah renkte duvarları olan bir odada uyandım . Odayı aydınlatan sadece masanın üzerindeki mumlardı .
Yataktan doğrulduğumda ayak bileklerime bağlı olan halatı çözüp ayağı kalktım . Masadaki mumlardan birini elime alıp odanın siyah deri kapısına yöneldim .
Aşağı kattaki sesleri duymaya başlayınca merdivenin ilk basamağına adım attığımda arkamdan biri seslendi " Gitme oraya " hemen arkama baktım ama kimse yoktu , merdivenlerden iki basamak daha aşağıya indiğimde yine konuştu " Oraya gidersen hayattın kararır " dedi ince bir sesle .
Yukarı basamağa geri adım attığımda " Kim var orda ? Neden gitmeyeyim ? " dedim kaşlarımı yukarı çatıp neden aktığını bilmediğim yaşları silerek .
O sesi ararken aşağıdan gelen sesler daha da şiddetlenmişti . Saçlarımı savurarak o tarafa döndüm . O sırada tekrar konuştu " Kaç o geliyor " dedi " Ne ? Kim geliyor ? " dedim .
Arkamda hissetim bana doğru gelen ayak seslerine baktım . " Ben geliyorum " dedi birisi . B-bu Jungkooktu ama neden ?
Jk : Çünkü sen ... "
Gözlerimi açıp yatağımdan hızla doğruldum . Yanımda oturan Jungkooku görünce refleks ile bağırdım .
Jk : Seo sakin ol benim yakışıklı k-
( kooki diycekti )Min-seo : Sorunda bu . Se-sen bir katilsin !!
Dedim gözyaşlarımı silerek hala rüyanın etkisinden çıkamadım galiba çok gerçekçiydi .
Jk : Seo bak açı-
Min-seo : Ahh Jungkook kusura bakma bir rüya gördüm ve çok gerçekçiydi
Jk : Hmm anladım . Yani her şey bir rüya ben katil değilim demi ?
Min-seo : Saçmalama sen benim sütlaç yanaklı patronumsun
Dedim gülümseyerek . O da gülümseyerek konuştu .
Jk : Şey dün akşam bize göz kulak olduğun için sağol . Böyle uslu kız olmaya devam et .
Min-seo : Çocukları bekletmeyelim hadi bizde oturma odasına geçelim
Jk : Ben çocukları gönderdim seoMin-seo : Üzüldüm ya kahvaltı ederdik diye düşünmüştüm .
Jungkook elini başına koyarak , bana kendini acındırarak baktı .
Jk : Aslında başım çok ağrıyor . Bende eve gidip biraz dinleneceğim
Dedi jungkook yataktan kalkarak. Kapıya kadar ona eşlik ettim . Ayakkabılarını giyinip bana döndü .
Jk : Şirkette tam vaktinde gel seo .
Min-seo : Tamam efendim
Dedikten sonra saate baktım . Şirkette gitmeme daha koooccaa bir iki saat var .
Jungkooku yolladıktan sonra mutfağa gidip kahvaltımı hazırladım . Dolaptan domates salatalık ve peynir çıkartıp doğradım ardından yumurtaları tavaya kırdım ve pişmeye bıraktım kendime yeşil çay katıp tabağa yumurtayı ve sebzeleri doğrayıp servis edip afiyetle yedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOSS | JJK
FanfictionHerşey o sapıktan beni kurtarması ile başladı ● O-o bir psikopat ● Vücudum bu işkenceleri kaldırmıyor jungkook ● Benden kaçmamalıydın güzelim ● Seni seviyorum Min-seo ● Sadece benim patronumsunuz bay jeon ● Seni seviyoru...