- 42 -

2.1K 117 186
                                    

Nasılsınız bebekler ?

Bende iyiyim sağolun dhjshs

İyi okumalar .
💓
.......................

Jungkook

   Son cümlelerini kurup gitti . Bu cümleleri boğazımdan geçmiyordu . Bir bakımdan haklıydı fakat bir bakımdan da sadece hafızasını kaybetmemişti karakteri de değişmiş gibiydi .Ben Jeon Jungkookum belki de bu evrenin bize sunduğu bir şans , fırsattı . Bu fırsatı kullanıp Min-seo ile kendime daha eğlenceli ve mutlu anılar kurabilirim . Evet bunu aklıma koydum ve yapıcam . 

  Koltuktan kalkıp çalan kapının deliğinden baktım , geri dönmüş olması umudu ile . Hasiktir gerçekten geri gelmiş miydi , hayal görüyor olabilir miyim ? Hızla kapıyı açtım ve gülümsedim .

Jk : Geri gelice-

Seo : Sırt çantamı unutmuşum verebilir misiniz Bay Jeon ? 

Jk : Bende ondan geri geliceğini biliyordum dedim yani çantanı unuttun ya ondan geri gelirsin dedim . 

   Aişh fazla küçük düşürücü oldu . Heyecan mı yapmıştım ben ... tanrım inanamıyorum . Askılıktan çantasını aldım ve eline tutuşturdum . Baybay bile demeden arkasını dönüp bahçe kapısından çıkıp gitmişti . Bende kapıyı arkasından kapatıp mutfağa su içmeye git- kapı bir kez daha çalınca gözlerimi büyüttüm ve hiç bekletmeden kapıyı açtım . 

   Tamam Min-seo olmasa da idare ederdi 

Tae : Dostum Seo yanımdan geçip gitti ve yüzüme bile bakmadı , ah bu koydu biraz . Cidden benim yakışıklı suratımı unutmuş 

Jk : İçeri geçmiycek misin ? 

   Elim ile içeriyi işaret ettim . Tae oturma odasına gitti , bende ceketini asıp yanındaki koltuğa oturdum . 

Jk : Jimin ile gelirsin sandım . 

Tae : O Eun ile Felix in evine gittiler . 

Sustum ... 

Tae : Seo ile aranız nasıl , yani ne konuştunuz ? 

Jk : Hiç sorma ... bana inanmadı ve saçma salak konuştuğumu söyledi . Tae biz onunla çok mutluyduk sen de biliyorsun ş-şimdi her şeyi başa sardık ve bana çok kırıcı konuştu. 

Tae : Jungkook , ağlama düzelicek dostum . 

   Başladı yine motive konuşmacısı . Namjoon hyung kadar olmasa da iyi konuşuyor , namjoon hyung ile çok takılmanın zararları . 

Tae : Bu senin için iyi bir şey o kıza jilet atıp üstüne aseton döktün , karnına asit döktün üzerine ütü bastın . Zincir ile havada asılı bıraktın ve o halde onu s*ktin , zavallı kız ne kadar canı acımıştır ..... Ve şu anda o bu yaptıklarını unuttu hiçbirini hatırlamıyor o zekanı kullan ve bunu fırsata çevir . 

   Yaptığım şerefsizlikleri  yüzüme vurmasaydı iyiydi . ( nasılda biliyor kendini ) 

Jk : Haklısın , şu anda susmak istiyorum izninle . 

Tae : Şşt bir şey sorucam ? 

Jk : Sor hadi ne sorcaksan 

Tae : Min-seonun bir yere borcu falan mı var ? 

Jk : Bu nerden çıktı ? 

Tae : Senin evinden çıkarken telefon da birisi ile  dövecek gibi  konuşuyordu . 

Jk : Şapşal kız ne yapıcağı hiç belli olmuyor . 

2 gün sonra Min-seo

     Uzun zaman sonra yatağımda , evimde uyandığım bir gün . Yataktan doğrulup ayaklarımı yere sürte sürte ve gözlerimi ovalıyarak mutfağa doğru ilerledim . Mutfak dolabını açıp içinde bir kişiye yetecek kadar kalmış mısır gevreğini aldım ve kaseye boşalttım , buzdolabını açıp gözlerim ile sütü aradım . Süt paketini alıp elimde salladım ancak bunun bana yeteceğini sanmıyordum ayrıca bu süt bozulmuş gibi kokuyor böğ . Tabi uzun zamandır market alışverişine çıkmadığımdan kaynaklı . 

BOSS | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin