- 49 -

1.5K 93 201
                                    

Vote atında bende hemen yeni bölüm atayım

Keyifli okumalar ..

Seviliyorsunuz ✨🌼

Vote : 30
Yorum : 80

Min-seo

  Kollarında olduğum adama bir kere daha hayranlıkla baktım . Gökyüzündeki yıldızları gözlerine zincirlemişti adeta . Kafamı omuzuna yasladım ve yumuşak bir his veren kokusunu içime çektim . Gözlerimi yumup bu anı ne olursa olsun kaybetmemek için zihnimin en derinliklerine binlerce kez kopyaladım .

  Ağaçların rüzgarla olan uyumlu sesleri yerine yağmurun çileşen sesleri yer aldı .

Seo : Jungkook  gidelim artık .

Arkamı dönüp gittiğimde Jungkook kolumu tutup benim ona dönmemi sağladı .

Jk :Yağmurdan sonra toprağın kokusunu almak istiyorum . Lütfen bulutların göz yaşlarında benimle ıslan .

Son cümle ...

Seo : Tamam öyleyse , beraber ıslanalım .

Dedim donukluk ile  gülümseme arasında kalarak . Az önce oturduğumuz banka tekrar oturduk .

Az önceki yıldızlar gitmiş bulutların arasında ışığı ile kendini belli eden dolunay kalmıştı sadece .

***

( 4 gün sonra )

  Elime papatya çayımı alıp yorganın altına girdim ve kitabıma kaldığım yerden devam ettim . Kapı çalınca kitabı en keyifli yerinde bırakıp kapıya yöneldim .

Min-ji : Hazır değil misin ? Çabuk üzerini değiştir

Seo : Daha 12 saat var kızım ayrıca saat sabahın beşi .

Min-ji : Beni en güzel günümde yalnız bırakacaksın demek ! Öyle olsun

Dedi dudaklarını büzerek

Seo : Saçmalama kızım , sen otur ben üzerimi değiştirip geliyorum .

Üzerimi giyindikten sonra düğünün olacağı salona gittik ve görevlilere yardım ettik . Salonun her köşesini iyice öğrendim . Davetli listesinin resmini çektim ve otoparkın en tenha yerini aradım . Kalbim deli gibi atıyordu .

Min-ji ile kuaföre ve cilt bakımına gittikten sonra Min-ji gelinliğini giyinip düğün arabası ile düğün salonuna gitti , Sehun ile orada buluşacaklarmış . Bende saçlarıma maşa yaptırdım ve saçıma güzel bir aksesuar taktırttım . Arabayla eve gelip dolabımda özenle tuttuğum düğün kıyafetlerini çıkarttım Jungkook ve benim için olan .

Min-seo ve Jungkook' un

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min-seo ve Jungkook' un . ( Renkten dolayı linçlemezsiniz değil mi ? )

Fazla orta çağ sayılmaz ama Jungkook istedi .

BOSS | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin