- 16 -

3.8K 210 217
                                    


       Yazar'dan :

Min-seo kolları boynunda olan Jungkook ile güzel bir gelecek hayal ederek dans ediyordur
Ancak Jungkook için aynısını söyleyemeyiz
Çünkü
acı ve nefretten beslenen bir adam ne kadar olumlu hayaller kurabilir ki

Min-seo

    Jungkook ile dansımız harika gidiyordu ancak aklımdaki soruları şu anda sormazsam bir daha şansım olur mu bilmiyorum.

" Jungkook "

" Hı " dedi öküz insan bir efendim der

" Bu gün ... yanındaki dans ettiğin kız sevgilin mi ? " dedim .

  Gülerek bir nefes verdi . " Hayır , kuzenim Japonya'dan geldi benimle dans etmek istediğini söyleyince bende kırmak istemedim " dedi

" Yani yanlış anlama kıskanmadım meraktan "

" Aynen aynen kıskanmadın , kusura bakma ama tanımadım kişiler bile kıskandı sen kıskanmadıysan anormalsin " dedi dalga geçerek . Bu çocuk bir gün kibirden ölecek sanırım .

" Kıskanmadım , sen gençsin ve yakışıklısın etrafında kız olması normal " dedim konuşurken  gözlerimi kaçırarak

" Aişh yakışıklı olduğumu söyleme .... nazar değecek " dedi ukalaca

" Tamam Jungkook sen haklısın şimdi dans edelim " dedim Jungkook'u geçiştirerek .

   Kafamı Jungkook'un göğsüne yaslamak için yaklaştığımda Jungkook da belimdeki ellerini sıkılaştırdı .

****

Jungkook :

    Ne kadar olduğunu bilmeden dans ediyorduk . Seo hala kafasını göğsünden kaldırmamıştı , gözlerine baktığımda mayışmış gibi bir hâli vardı sanırsam uyumak üzere .

   Min-seo'yu kucağıma alınca irkilmişti ardından gülümseyip boynuma daha sıkı sarıldı .

'  Kolları ince ve zayıftı tam jiletleyip üzerine aseton dökmelik.'
Bu düşünce yüzümün gülmesini sağlamıştı . 

  Asansöre binip en üst kata çıkıp Min-seo'yu odasına bıraktım . Yatağım üzerindeki ince örtüyü köprücük kemiklerine kadar örtüm.

  Kendi odama geçip boynumdaki kravatı gevşettim . Gömleğimin düğmelerini açarken masadaki telefonun çalmasıyla masadan telefonumu aldım . Yoongi hyung arıyordu .

Yoongi : İki saniye bekle Tae ve Jimini de ekliyim .

  Daha bir alo bile demeden söze başladı .

Jk : Tamam hyung

  Dedim beklediğimi belirterek

Tae : Jungkook !!

Jk : N'oldu ya ne anırıyorsun yaprağım !

Tae : Bu işi yarın halledelim

Jimin : Tae saçmalama birden bire ortadan kaybolursa dikkat çeker

BOSS | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin