Evet canlarım işte başlıyorum
O beklenen an , işte beklediğiniz bölüm .Vote atmadan geçmeyin canlarım .
HEY !! SEN , SENİ SEVİYORUM ♡
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Kapıdan giren siyah etek ve beyaz gömlek giyinmiş bir kadın girdi . Kırmızı rujlu dudakları yukarı çıktı ve samimi bir şekilde konuştuG : Laydim Lordumuz aşağıda sizi bekliyor .
Elindeki elbiseyi göstererek
G : Lütfen bu elbiseyi giyinin laydim Min-seo
Min-seo : Lort mu ? Anlamadım kim bu ?
G : Aşağıda sizi bekliyor kendisi
Dedi gülümseyerek ve kapıyı kapatıp çıktı. Elimdeki elbiseye baktığımda
Çok rahatsız gözüküyordu . Beyaz rengi ve saten kumaşın üzerine dikilmiş tülün deseni çok hoştu . Tam peri kitaplarından fırlamışçasına hoş ve naif açıkçasıFazla zaman kaybetmeden üzerimdeki siyah elbiseden kurtulup bana verilen bu elbiseyi giydim .
Merdivenlerden aşağıya inerken kaçırıldığımı düşünmeden edemiyordum ama neden bu kadar zengin birisi beni kaçırsın kaçırması için psikolojik sorunları olması falan gerekir .
Yemek odasının kapısından girdiğimde gördüğüm surat ile bir oh çektim .
Jk : Sonunda uyanabildin
Dedi , üzerimdeki elbiseyi daha doğrusu bacaklarımı süzerek bana geri döndü .
Jk : Elbise yakışmış
Min-seo : Ah Jungkook çok korkuttun beni , kaçırıldığımı falan sanmıştım .
Jk : İnsan bir teşekkür eder
Dedi mırıldanarak eğdi kafasını kaldırarak
Jk : Korkmalısın o zaman seo
Min-seo : Anlamadım senden neden korkayım ki ?
Jk : Zaman ... zaman sana her şeyi açıklayacak olan kavram ( felsefe yaptı yazarınız xd )
Min-seo : Jungkook korkutma beni ne demek istiyorsun ?
Jk : Seo sana bir soru soracağım ?
Derin bir iç çekip söze devam etti
Jk : Dün geceyi hatırlıyor musun ?
Birden başıma giren ince ağrıyla elimi başıma götürdüm ardından biraz düşünüp duraksadım
Min-seo : Ee en son kulüpten koşarak çıktım .... sonra bir ara sokakta durdum ve kustum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOSS | JJK
FanfictionHerşey o sapıktan beni kurtarması ile başladı ● O-o bir psikopat ● Vücudum bu işkenceleri kaldırmıyor jungkook ● Benden kaçmamalıydın güzelim ● Seni seviyorum Min-seo ● Sadece benim patronumsunuz bay jeon ● Seni seviyoru...