- 22 -

3.1K 174 266
                                    


Ben geldim uzun zaman oldu  .

Özlediniz mi beni ?

Ben sizi çok özledim biraz geç geldi özür dilerim

Sizleri seviyorum

Sıçtığımın ilhamı gelmiyor aq

Neyse sikim solik şeyler yapçaz artık

°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°

Jk : Bu evde böyle rahat dolaşamazsın bebeğim . Şimdi seni odana götüreceğim .

   Jungkook elimdeki bardağı alıp sudan bir yudum içti ve bardağı tezgaha koyup beni omzuna attı .

   İçimdeki korkudan dolayı itiraz edemedim .

  Beyaz kapılı ve dikkat çeken bir odanın önünde durup cebindeki anahtar ile odanın kapısını açtı .

  Kafamı kaldırıp etrafa baktığımda ... Aişh bakmaz olaydım .  Kapı açılınca kırmızı led ışıklar ile dekore edilmiş uzun bir koridora girdik . Jungkook koridorun derinliklerine her adım attığında daha fazla geriliyordum .

  Bu uzun , ürpertici koridorun sonuna geldiğimizi düşündüğümde yanılmıştım . Jungkook demir parmaklık olan kapıyı açıp bir kat merdiven indi .

  Kafamı kaldırıp bakmaya çok korkuyordum .

  Bakmasaydım keşke .

Jk : Güzelim , odanı ah pardon kafesini beğendin mi ?

Min-seo : Jungkook ben sana me yaptım yalvarırım bırak .

Jk : Beğenmene sevindim . Kendi ellerim ile  tasarladım . Sadece sana özel .

Min-seo : Bırak beni lütfen

Jk : Kes sesini !!

Jungkookun bağırmasıyla irkilip sesimi içime gömdüm . Jungkook beni yerdeki minderlere fırlatıp yatağın kapısını açtı . Elli ile işaret ettiğinde gitmediğim için beni kucağına alıp yatağa yatırdı .

Yataktan kalkıp çıkınca odadan da çıkmasını bekledim . Odadan çıkmak yerine duvarda asılı olan bir kaç şey aldı ve dolaptan garip bir rengi olan sıvı madde aldı .

Jk : Benden korkma kedicik . Sahibin sana iyi bakacak

Min-Seo : İ-is-istemiyorum .

Jungkook bana bakınca kafamı eğdim .

Jk : Alışacaksın bebeğim

Jungkook bir yandan konuşurken bir yandan da gelip kafese benzeyen yatağın kilidini açtı .

Jk : Sana güzel bir sürprizim var bebeğim .

Min-seo : Siktir git jungkook sürprizini falan istemiyorum !!

Jk : Sanırım iki tane sürpriz yapacağım .

Jungkook odadaki kapılardan ortada olanı açtı . İçeri girip elindekileri odaya bırakıp yanıma geri geldi .

  Kollarını çaprazlayarak tişörtünü çıkardı .

Min-seo : Üzerini neden çıkarttın ?

Jk : Leke olmasın , para verdim .

Min-seo : Neden leke olsun ki ?

Jk : Bunu beraber öğreneceğiz

  Dedi sırıtarak . Bana adım attıkça ben geri geri gidiyordum , ben gittikçe Jungkookta yaklaşıyordu . Lütfen duvara yaslan mıyım .

BOSS | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin