- 32 -

2.9K 165 261
                                    

Selam knk nasılsın ?

Bende iyiyim sağol

Seni seviyirim okuyucumm

Vote :28

Yorum : 40

Seviliyorsunuz canlarım bu arada bu bölüm smut yapmaya çalışıcam .

❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

  Min-seo

Peşimdeki sapıklardan kaçıyım derken döndüğüm ara sokakta bir bedene çarpmam ile iki adım geriledim . Kafamı kaldırdığımda Yoongi karşımda durmuş bana gülüyordu . Acele ve nefes nefese  konuştum .

Min-seo : Yoongi !! Peşimdeler yardım et !!

Yoongi bana bakan gözlerini arkamdan gelen adamlara çevirdi .

Sg : Siz ne cüret ile Jungkook'un malına göz dikersiniz ha !!

Belindeki silahı çıkartıp adamlara doğrultu . Ayağa kalkıp yoonginin arkasına geçtim .

Arkamı döndüğümde Jungkooku görmem ile iki adım geriledim ve Yoongi'nin omzuna hafifçe dürtdüm .

Sg : Jungkook sen Seo'yu al ben bu piçleri hallediyorum .

Jk : Hyung lütfen öldürme ben halletmek istiyorum .

Sg : Hmm olur !

Yoongi adamlarına işaret ederek o iki adamı aldı ve götürdüler .

Jk : Bebeğim hasta halimle senin peşinden koşuyorum ... kıymetimi bil hıh

Min-seo : Lanet olsun .

Jk : Bu sefer sana bedensel değil psikolojik bir şiddet uygulıycam.

Min-seo : Dediğin gibi ben güçlüyüm demi !! Dayanırım. 

Jk : Bunu görücez .

Jungkook beni kucağına alıp arabaya bindirdi . Uzun bir yolculuk sonrasında krem rengi bir eve geldik .

Jk : Bebeğim sen odana git seni hizmetli kadın götürür . Sana bir elbise vericek onu giyin lütfen .

Min-seo : Aişh sikyim ki başka şansım yok , tamam .

Arabadan inip kapıda beni bekleyen kadının yanına gittim . Beni üst katta bir odaya götürdü . Odaya girdiğimde yatağın üzerinde bir elbise gördüm .

 Odaya girdiğimde yatağın üzerinde bir elbise gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerinde bir not vardı .

" Lütfen elbiseyi giy ve aşağıda seni bekleyen siyah arabaya bin "

Notda dediği gibi siyah elbiseyi üzerime giyindim . Odaya baktığımdamasasının üzerinde duran makyaj malzemelerinden bir kaçını yüzüme uyguladım .

BOSS | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin