- 28 -

3.5K 181 347
                                    

Yeni bölüme hoş geldiniz .

Vote : 22

Yorum : 40

Sizi seviyorumm
Bu bölümü normalde smut yapıcaktım ama smut okumayan okuyucu kardeşlerime haksızlık olsun istemedim .

3 ya da 4 bölüm sonra smut gelir belki neyse sizi umutlandırmıyim .

Uzattım gene

Keyifli okumalar ( ˘ ³˘)♥︎

☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎ ☟︎︎︎

Min-seo

Gözlerimi açtığımda jungkookun belime sıkıca sarıldığını gördüm . Yüzümde bir gülümseme hisettim , yüzümü jungkook'a dönüm yüzünü incelemeye başladım . Dudakları çok tatlıydı kaşlarında bir buğday tarlası saklıydı . Göz kapakları ne kadar galaxileri içine sığdıran gözlerini gizlemeye çalışsada ışıltısı nabzımı hızlandırmaya yetiyordu .

( vay çok romantik oldum bir an benden beklemezdim )

Ellimi anlına düşmüş saçlarına götürüp saçlarını geri ittirdim . Saçları ile oynarken jungkook birden elimi tutu bu beni korkutmuştu . Gözlerimi hemen saçlarından onun gözlerine indirdim . Jungkook gözleri kapalıydı ancak bu uyanık olmadığı anlamına gelmiyor .

Jk : Biraz daha uyuyalım güzelim .

Min-seo : Ju-jungkook ..

Jk : Hmm

Min-seo : Şey duş almam lazım .

Jk : Ahh pekii .. hadi sen duşunu al

Jungkook belime sarılı olan kollarını gevşetince hemen yataktan sıyrılıp odadaki küçük duşa gittim .

Üzerimi soymama gerek yoktu zaten ...

Suyun ısısını ayarlayıp saçlarımdan başlayarak bütün vücudumu su ile temizledim . Duştaki işlerimi halletmiştim ama biraz oyalansam birşey olmazdı değil mi ?

Biraz daha oyalandıktan sonra içeri giren jungkook ile ani bir haraket ile kollarım ile vücudumu kapattım .

Jk : Dokunmıycam merak etme

Min-seo : Ama şu anda ben duş alıyorum çık lütfen.

Jk : Bende duş alıyorum sen çık .

Jungkook haklıydı hıh sonuçta benim işim bitmişti . Arkamı dönüp tam duştan çıkıcak iken jungkook beni ensemden yakaladı . Beni geri çekip dudağıma küçük bir öpücük bıraktı . Ardındanda bana sıkıca sarıldı .

Min-seo : Ju-jungkook şey

Jk : Biliyorum benden beklemezdin ama sadece içimden geldi .

O haklıydı beklemezdim yani beklerdim ama böyle aramızda birşey yok iken olmasını beklemezdim , siz bekler miydiniz ? ?

Min-seo : Şey .. ben çıkıyim artık .

Jk : Teşekkür ederim sadece

Aişh ne saçmalıyordu bu ? Aklımı ve duygularımı karıştırıyor . Jungkook bedenini benden ayırıp duş almaya geri döndü bende duştan çıkıp bornozumu giyinip odaya geçtim .

Hass benim kıyafetlerim yok ! Jungkook duştan çıkana kadar bornozla yatakta oturarak bekledim . Yaklaşık beş dakika içinde duştan çıkmıştı .

BOSS | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin