Smut yazmak istiyorum ama nasıl bağlıycam bilmiyorum , sanırım tuvallete saatlerce beklemeliyim mâlum ilham merkezi orası oluyor .
Bu arada Eun ve Jimin için farklı kurgusu olan bir kitap yaziyim mi ?
✨Seviliyorsunuz✨
🌼 Sizi sevmeyen de ne biliyim yani kafadan eksik olmalı 🌼
Şaka maka ben burda kafama göre hoş muhabeti olan bir sanal dünya yarattım kendime ve bunu çok seviyorum , size de teşekkür ederim komik , eğlenceli yorumlarınız için , olabildiğince cevap verip sizler ile muhabet kurmaya çalışıyorum . Umarım size itici ve gıcık gelmiyorumdur.
⭐YENİ BÖLÜME ⭐
⭐HOŞ GELDİNİZ ⭐VOTE : 30 ( ne zaman 30 yapsam hiç dolmuyor dbjs)
YORUM : 60
✌︎𒊹︎︎︎✌︎𒊹︎︎︎✌︎𒊹︎︎︎✌︎𒊹︎︎︎✌︎𒊹︎︎︎✌︎𒊹︎︎︎✌︎𒊹︎︎︎✌︎𒊹︎︎︎✌︎
☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎
𝚂𝚒𝚣𝚒 𝚜𝚎𝚟𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚞𝚞𝚖𝚖𝚖𝚖 𝚢𝚞𝚙𝚒𝚒𝚒𝚒 𝚑𝚒𝚑𝚒𝚑𝚒 𝚔𝚊𝚕𝚋𝚒𝚖 𝚑ェ𝚣𝚕𝚊𝚗𝚍ェ 𝚔𝚊𝚕𝚙 𝚔𝚛𝚒𝚣𝚒 𝚐𝚎𝚌̧𝚒𝚛𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 𝚜𝚊𝚗ェ𝚛ェ𝚖
🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯
JungkookYukarıdan gelen cam kırılma sesi ile koşarak Eun ile Seo'nun olduğu odaya gittim daha doğrusu uçtum .
Jk : Seo aç kapıyı !
Kapının kolunu zorladığımda kilitliydi . Aişh lanet olsun soktuğumun kapısı ! Aşağı inip telefonumdan Yoongi hyungu aradım .
Jk : Hyung bir şey sorma ve hemen diğerlerine haber vererek buraya gelin , bahçe kapısı açık olucak ordan girersiniz .
Yoongi : Ne ol-
Telefonu kapatıp üst kata çıktım . Odanın kapısını son kez zorladığımda bir bağırış sesi duydum .
Eun : Seni lanet Jeon piç jungkook sıra bende sevdiğine veda et !!
Jk : Bak ne oldu bilmiyorum ama lütfen sakin ol !
Eun : Ha sakin olmak mı ? O ne demek bilmiyorum kook
Jk : Aişh buna mecbur kaldım .
Belimden silahı elime aldım sonuçta karşıma ne çıkıcak bilmiyordum , kapıyı omuzlayıp sertçe açtım .
Jk : S-seo , ö-öldü mü ?
Eun : İstersen sen bak ölü mü ?
Elimde ki silahı bırakıp iki parmağımı Seo'nun boynuna götürdüm . Nabzı atmıyordu , lanet olsun o öldü hayır hayır o ölmemeliydi Min-seo bunu hak etmedi lanet olsun !
Ayağa kalkıp Eun'un üzerine doğru yürüdüm . Burnumun tam ucunda olan silah ile anlık olarak durdum .
Jk : Hadi ama beni de mi öldürüceksin ? Ne anlamı kaldı zaten yaşamamın , vur hadi ben bunu hak ettim !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOSS | JJK
FanfictionHerşey o sapıktan beni kurtarması ile başladı ● O-o bir psikopat ● Vücudum bu işkenceleri kaldırmıyor jungkook ● Benden kaçmamalıydın güzelim ● Seni seviyorum Min-seo ● Sadece benim patronumsunuz bay jeon ● Seni seviyoru...