Selam canlarım^^
Size upuzun ve çok güzel bir bölüm bırakıyorum.
<Bölüm sonunda görüşürüz>
♡~İyi okumalar~♡Bizimkiler başladığında ben ile ezgi heyecanla izliyorduk maçı.
Hatta bazı kişiler de izliyordu. Koltuklar dolmaya başlamıştı bile.
Ezgiye etrafı gösterdim.
"Baksana duyan gelmiş" dedim ezgiye.
"Aynen" dedi ezgi gülerek.
Beden eğitimi hocamızda kenardan izliyordu.Bizimkiler başladığında iyi oynuyorlardı. Açıkçası ben bu kadarını beklemiyordum.
Savaşın profosyenelce atışları ve nerden bi hareket geldiği zaman ki refleksi iyidi.
Hocamıza baktığımda bizimkilere şaşkın ve memnun olmuş bir yüz ifadesi vardı.
Can topu meteden alıp potaya götürdü heycanla elimi sıktım.
Attığında ayağa kalktım hatta salondaki bazı kişilerde kalkmıştı giremeyince potaya, yerime oturdum.Ezgiye baktığımda memnun olmuş bir yüz ifadesi vardı.
"Bakıyorumda pek memnunsun topun potaya girmemesine" dedim ezgiye.
Ezgi sırıtıp
"Evet" dediğinde gülüp göz devirdim.
Top savaşın eline geçtiğinde potaya yaklaşıyordu arkasında mert vardı topu alma çabasındaydı.
Savaş topu kaldırıp mertin yönünü değiştirdi hemen potaya attığında başarıyla potaya girmişti.Heyecanla ayağa kalkıp zıpladım.
"Oooo" sesleri çıkıyordu etrafta bende bağırdım.
Ezgi bana bakıp.
"Ayy dayanamıyacam bende bağıracam" diyip yerinden kalktı oda bağırdığında kıkırdadım.
Ezgi bana bakıp.
"Napıyım ya canım çekti" dediğinde daha fazla kıkırdadım.
Kolumu ezginin omzuna koyup zıpladım oda zıpladığında
"Oooo" diye bağırıyorduk ezgiyle.
Savaş bana bakıp göz kırptığında dengemi kaybediyordum az daha o neydi ya öldürmek mi istiyordu. beni. Ani şeyler yapıp beni deli ediyordu.Sıcakladığımda su içtim.
Savaş bana bakıp gülümsedi.
Utanmıştım yaa.
Bende ona gülümsedim.
Sanki gülümsememle daha da morali yerine gelmişti.Basketbol maçı sonunda bittiğinde berabere kalmışlardı. Son anlarda mert ve mete çok iyi atak yapmışlardı.
Dördüde gerçekten çok iyi oynuyorlardı sahadan alkış ve ıslık sesleri çıkıyordu.
Ezgiyle oturduğumuz yerden kalkıp savaşların yanına gittik.
"Tebrik ederim çok iyidiniz"
Dedim dördüne de.
Ezgi, "evet süperdiniz herkes pür dikkat sizi izliyordu kaptırmışlardı" dediğinde ezgi güldük."En iyi bendim tabikii aynı kefeye koymayın ben daha iyidim bi kere" dedi can havluyla terini silerken.
Bizimkiler göz devirdiğinde.
Canı bozmayıp.
"Tabiiki can en iyi sendim hata bende" dedim cana.
"Yani" dediğinde can güldüm.
Can ve mert soyunma odasına gittiklerinde ezgide metenin yanındaydı.
Bende havlu kapıp savaşın yanına gittim hocayla konuşuyorlardı.Konuşmalarının bitmesini bekledim.
Etrafa göz attım.
Bazı kızlar savaşa bakıp yorum yapıyorlardı göz devirdim.
Halla halla belki sevgilisi vardı öyle bakıyorsunuz ama değil mi haklıyım.
İlerde özgeyi gördüğümde oda savaşa bakıp arkadaşlarına savaşı gösteriyordu.
Bu kız cidden sinir ediyordu insanı.
"Gıcık" dedim mırıldanarak özgeye bakıp.
Göz devirip arkamı döndüğümde savaş arkamdaydı.
Korkup sıçradım.
"Ayy savaş ne zaman geldin sen ya korktum" dedim kalbimi tutarak."Şimdi geldim de sen kime gıcık dedin az önce" dedi gülerek.
Duymuşmuydu yaa.
"Eee şey kime dediysem dedim boşver. Sen al bu havluyu terini sil" dedim elimdeki havluyu alıp eline verdim.
Savaş kolumu tuttup.
"Sen sil" dediğinde.
"Ha" diye cevap vermiştim şaşkınlıka.
Ciddi miydi?
"Ciddi misin sen?" Diye sordum savaşa.
"Evet, hem ben çok yoruldum bak kolumu kaldıracak hal yok bende"
Dedi yalandan kolunu kaldıramayıp. Gülüp göz devirdim.
"Hımm yani yorgun olduğun için" dedim savaşa bakıp.
"Evet sadece o" dedi gülümseyerek.
Kafamı yana çevirip gülümsedim.
Havluyu savaşın elinden alıp saçlarını kuruttum naifçe.
Savaş ise gözünü benden ayırmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığı
Teen Fiction"Herkes ay gibidir ve herkesin hiç kimseye göstermedigi karanlık tarafı vardır." Dedim. "Çünkü ay geceleri acı çekenler için bir umut ışığıdır" dedi güldüm. Gecenin üç arkadaşı vardır yalnızlık, sesizlik ve hafiften çalan müzik" dedim güldü. "Sen gi...