Yeni okulumdaki ilk günüm

326 35 15
                                    

Güne yine yatagımdan düşerek kalktım. 'Evet yine günüm berbat başladı. sinirli degilim kesinlikle!'
Ayaklarımı sürüye sürüye banyodaki rutin işlerimi halledip kahvaltıya indim. Annem yine bana söyleniyordu
"kızım ilk günden okula geç kalıcaksın"
Evet bugün yeni okulumda ilk günüm. Babamın işleri sebebiyle izmire taşındık.
"Anne tamam geç kalmam"
Hızlıca kahvlatımı edip odama çıktım. Altıma siyah şort ile  bordo tişört giydim ilk günden kıyafete bişey demezler zaten ama istiyenler serbest giyebiliyormuş okulu araştırken gördüm. Okulun bu yönünü sevdim. saçımı salık bırakıp bi maskarami sürdüm ve parfümümü sıktım. Çok makyaj yapanlardan degilim zaten temiz bi yüzüm vardı bi lekem yoktu.
Çantamı alıp aşagı indim.
"Anne babam mı beni bırakıcak" " "Evet kızım"
"Babaa!! hadi geç kalıcam"
"Tamam kızım geldim"
Hızlıca ayakabılarımı giyip annemi öptüm
" görüşürüz annem"
"Aman bak kızım okulda yine bi dert alma başına"
"Anne yaa milletin annesi Allah zihin açıklıgı versin diyor sen dert alma başına diyosun"
" napayım kızım sanki öneceki okulundaki sorunları bilmiyorsun"
Evet biraz sorun çıkartıgım olabilir ama napayım yani bi keresinde çocuk bana saçma şakalar yapıyodu daha dogrusu bütün okula ama neyse. Ama ben sinirlendim ve ıı şey çocugun kolunu kırmış olabilirim.
'Yuh kumsal ne yapmışın sen be kızım çocuk yaşıyomu'
"Sanane içses çocuk yaşıyor bende katil tipimi var'
'Senden beklerim canım'
Neden benim içsesim sorunlu bi tip yaa. Evet bu arada benim içsesim var.:(

Babamla sonunda okula geldik
Vayy anasını ne büyük okul bee
'Terbiyesiz çocukk'
' Sen hala burda mısın?'
' Evet ve gidiyom bb'
Içsesimle olan konuşmayı bırakıp babamı öptüm .
"evde görüşürüz kızım iyi dersler" "görüşürüz baba"  arabadan inip babama el sallayıp  okula dogru yürüdüm. Ki arkamdaki korna sesini duyana kadar...

Umarım begenmişsinizdir. Oy vermeyi unutmayın canlarım:)
Sizce kumsalın arkasındaki araba kimin?
İlk gün neler yaşanacak bakalım. yeni bölüm en kısa sürede sizlerle :)
Multimedyada kumsalın kıyafeti

Gecenin KaranlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin