..."Beni özledin mi?"
Karşımda otuz iki diş sırıtan kişiye şaşkın bakışlarım tam bir rönensans tablosu gibiydi.
"Ay çekil" diyip içeri geçti.
Elindeki bavulu görmemle küçük bir kalp krizi geçirdim.
O kadarda önemli değil!Annem ile babamında arabayı park edip gelmesini görmemle onlara döndüm.
Anneme ufuğu işaret ettim ama kadın görmemezlikten geliyor.
Ayy delireceğim."Çok özlemişim gel sarıl abine" diyip kollarını açınca.
"Ne abisi be sadece bir yaş büyüksün benden" dedim kollarımı birbirine sararak.Beni süzüp
"Sen hiç değişmemişsin, hatta daha da çirkefleşmişsin.
Amca siz bu kızı neyle besliyorsunuz?" Babama dönünce babam ile annem bize bakıp sabır diliyorlardı.Sinirle ayağımı yere vurdum.
Sert vurmamla yüzümü buruşturdum.Ufuk bana bakıp güldüğünde acımıyomuş gibi yüz ifademi düz tuttum.
Boğazımı temizleyip ufuğa sahte bir gülümseme ile baktım.
"Ahahaha hoşgeldin hatta baya bir hoş gelmişsin" dedim bavulunu göstererek."Bu bavullar niye geldi acaba onu öğrenme şansım var mı?" Dedim hala gülümseyerek.
"Ha onlarmı onlar benim eşyalarım" dedi rahat bir şekilde.
"Sen şaka yapıyorsun bende ceset var sanmıştım" dedim kaşlarımı kaldırarak.Sakin kalmaya çalıştım.
"Ee peki neden eşyalarının burada ne işi var?" Dedim ufuğa bakıp.Vereceği cevabı gayet iyi biliyordum ama ne demişler bildiğin cevabı biliyorda olsan bir yolu daha vardır.
Tamam öyle birşey dememişler ben uydurmuş olabilirim.
Neyse konumuz bu değil."Ay bu kız daha da salak oluyor.
Ben nasıl giyineceğim? kumsal tabiiki eşyalarımı getiricektim" ufuğun verdiği cevabı duyar duymaz yere yığıldım.Evet bayıldım.
Yok bayılmadım ama annemlerin bunu bilmemesi lazım.
"Kumsal kalk her sene bunu yapıyorsun biliyoruz bayılmadığını" annemin bunu demesiyle göz devirdim.Hiçte kanmıyorlardı.
Ufuk bana gülüş atıp içeri geçti onun taklidini yapayım derken can çekişen bir maymun olmuştum.Siz ufuğu tanımıyordunuz değil mi?
Kuzenim.
Doruğun abisi oluyor kendileri.
Ya benim niye anlaşamadığım düzgün bir kuzenim yok, acaba sorun bende mi?Ahaha bende niye olsun be, ben bir kere mükemmel bir kızım ben ile sorunu olan kişi bir beyinini yıkatmalı.
Evet kendimi övdüğüme göre kalkabiliriz.
Bayıldığım yerden kalktım.
Baya da sert atmışım yere kendimi he.Bacağımı tuta tuta içeri geçtim.
Şükür bugünde ölmedik....
Karşımda iştahla yemek yiyen ufuğa baktım telefonuyla biriyle yazışıyordu.
Sinsi bir gülüş atıp yanına yanaştım.Gözümü telefona sokacaktım neredeyse ama ufuk bey olayı çakozlayıp telefonu geri çekti.
Offlayıp oturduğum yere sindim.
"Ufuk sen niye geldin bize?" Pat diye sorduğum şeye ufuk bana baktı.
"Sende ne misafirpervermişsin" diyip telefonu cebine attı.Göz devirdim.
"Sen sorduğum sorunun cevabını ver bakayım" dedim soran bakışlar atarak.
Annem ile babam balkonda keyif kahvesi içiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığı
Teen Fiction"Herkes ay gibidir ve herkesin hiç kimseye göstermedigi karanlık tarafı vardır." Dedim. "Çünkü ay geceleri acı çekenler için bir umut ışığıdır" dedi güldüm. Gecenin üç arkadaşı vardır yalnızlık, sesizlik ve hafiften çalan müzik" dedim güldü. "Sen gi...