Selam canlarım ^^
Size güzel ve uzun bir bölüm bırakıyorum
Bölüm sonunda görüşürüz
~İyi okumalar~
♡♡Savaşla dakikalarca sesizce oturduk orada. Hava kararmaya başlayınca savaşa bakıp.
"Gitsek mi artık geç oldu" dedim.
Bana bakıp başını salladı.
Savaş ayağı kalkıp elini uzattı kalkmam için. Çekinerek elimi uzatım yardımıyla ayağı kalktım.
Savaş ellerimi tutuğunda şaşkınca ona bakıyordum.
"Geldiğin için teşekkür ederim kumsal. Çok iyi geldi birine kendimi anlatmak" dedi gözlerime bakıp.
"Her zaman savaş" dedim samimiyetle.
Ellerimizi ayırdık. Son kez manzaranın güzelliğine bakıp arabaya doğru ilerledik.Evime geldiğimizde kemerimi çıkarttım.
"Tekrar teşekkür ederim kumsal"
Dedi savaş.
Gülümseyerek başımı salladım tam inecekken savaş kolumu tuttu ona baktım.
"Affettin mi beni kumsal" dedi savaş çekingence. Savaşı affetmiştim. O sözleri içinden söylemediğini bugün fark ettim.
Gülümseyerek
"Affetim" dedim. Savaş rahat bir nefes verdi.
"İyi geceler savaş" dedim içten bir gülümsemeyle.
"İyi geceler kumsal" dedi savaş gülümseyerek. Birşey daha mırıldandı ama duymadım
Arabadan indim eve doğru ilerledim arkama bakıp el salladım oda salladığında eve doğru ilerledim.Savaşın anlatımıyla
"İyi geceler savaş" dedi kumsal güzel gülüşüyle.
"İyi geceler kumsal" dedim gülümseyerek ardından
"geceler senleyken güzel" diye mırıldandım ama o duymamıştı. Kumsal arabadan inip evine doğru ilerledi.
Kumsal el salladığında bende ona salladım. Eve girdiğine kadar ona baktım. Rahat bir nefes verdim.
Kumsalla küs kaldığım zaman bir boşlukta olduğumu fark ettim.
İyi ki vardı kumsal. İyi ki.
Arabayı çalıştırıp eve doğru ilerledim.Eve geldiğimde kapıyı sevim teyze açtı.
"Hoşgeldin oğlum" dedi sevecen sesiyle.
"Hoşbulduk sultanım" dedim gülümseyerek.
"Hayırdır ne bu keyif"dedi ceketimi asarken. Gülümsedim kumsal sayesinde belli oluyordu içimdeki neşe
"Hiç" dedim sultanımın yanaklarından öperken.
"Ayy dur deli oğlan hadi geç içeri oğlanlar geldi" dedi gülümseyerek.
İçeri girdiğimde tüm kadro buradaydı.
"Oo sonunda teşrif ettiniz savaş bey" dedi can agzında cips ile.
Mete ve mert ise pes oynuyorlardı.
"Siz ne zaman geldiniz" dedim koltuğa yerleşip
"20 dakika oluyor" dedi mert gözü pesteydi.
"Dur dur" dedi mete heyecanla
"Lann off ya oğlum hep sen kazanıyorsun zaten" dedi mete merte oflayarak.
"Napayım oğlum bilmiyorsan suç benim mi" dedi mert meteyle dalga geçerek.
Mete merte yastık attınca
Can,"Ayy bensiz olmaz" diyip öne atıldı. Can ikisininde üstüne atlayınca ikisinde ezildi.
"Oğlum ezdin kalksana üstümüzden" dedi mert can'a
Can mert ile metenin üstündeydi.
"Ama yastık savaşı yapacaktık" dedi can dudak büzüp
"Ben bi savaşırım sen ile kalksana üstümden can" dedi mete sinirle.
"Üff iyi be" dedi can üstlerinden kalktığında mete ve mert derin bir nefes verdiler.
"Oğlum bu ne ağırlık incecik birşeysin bide" dedi mete.
"Görüyormusun?" Dedi can olamayan kaslarını gösterip.
Mete göz devirip.
"Olmayan kasına mı bakayım" dedi gülerek mertle yumruk tokuşturduklarında can kaşlarını çatıp onlara bakıyordu.
Ben ise uzanmış onları izliyordum
Yorgundum, açıkçası dün gece fazla uyuyamamıştım."Sen neredeydin savaş" dediğinde mert
Can, "kumsallaydı tabikii nerede olacak" dedi çarpık gülüş atıp
Göz devirdim. Zeki çocuktu aslında halden anlıyordu.
Umursamamazlıktan gelip cips kasesinden bir kaç cips aldım.
"Cık cık cevapta vermiyor pühh sana" dedi can ayağı kalkıp mutfağa ilerlerliyordu.
"Ben kola alıyorum içmek isteyen varsa kalkıp alsın hahah-" kahkaha atarken birden çığlık attı.
"Ahh serçe parmağım ahh acıyoorr" diye bağırdı sehpanın kenarına ayak serçe parmağını çarpmıştı. benim bile canım acıdı Ne acıyordur şimdi bu acıyı bilenler bilir.
"Oyy ayyy acıyor evlat acısı gibi bir acısı var oğlum" dedi sızlanarak. Göz devirip
"Evlat acısınımı biliyorsun oğlum"
Dedim cana bakıp. Can düşünür gibi bakıp.
"Yok ama öyle bir acı var ben anlarım" dedi can.
Can koltuğa oturup serçe parmağına bakıyordu.
"İyimisin canım?." Dedi parmağına bakıp.
"Mal olduğunu biliyorsun dimi" dedi mete cana. Can meteye öldürücü bakışlar atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığı
Teen Fiction"Herkes ay gibidir ve herkesin hiç kimseye göstermedigi karanlık tarafı vardır." Dedim. "Çünkü ay geceleri acı çekenler için bir umut ışığıdır" dedi güldüm. Gecenin üç arkadaşı vardır yalnızlık, sesizlik ve hafiften çalan müzik" dedim güldü. "Sen gi...