Okuldan çıktığımızda ecemlerin kafesine gidiyorduk.
Bu son bir haftada ecem bizim okula kayıt yapmıştı tabii koray amca pek yardımcı olmuştu.
Bu bir haftada da Şila bizi kendine çok bağlamıştı.
Savaşlarda kalıyordu.Kafeye girdiğimizde bir masaya geçtik.
Ecemde babasına selam verdi.
"Hoşgeldiniz çocuklar" dedi hakan amca yanımıza gelip.
"Hoşbulduk hakan amca" dedi savaş."Siz şimdi acıkmışsınızdır okuldan geldiniz pizzalar fırında birazdan çıkar" diyip göz kırptığında güldük.
"Canım hakan amcam dur ben sana yardım ediyim" can yerinden kalkıp hakan amcanın peşinden ilerledi.
Pizzalar daha bize ulaşmadan bitirmese iyidir.
"On beş tatilde yaklaşıyor." Dedi ezgi konu açarak.
Sınavlarımızı da bu hafta olacaktık."Çok çalışmamız gerek çok" dedi ecem çenesini koluna dayayarak.
Haklıydı."Ne diyeceğim bakın gün gün belirleyelim toplaşıp çalışırız ha ne dersiniz" dedim hepsine bakıp.
"Pizzalarda geldi ay yandım!" Elinde pizzalarla gelen can elindeki pizzaları masaya hızlıca koydu."Oğlum hepsini niye birden getiriyorsun böyle yanarsın işte" dedi savaş cana kızarak.
"Sen beni mi düşünüyorsun oy oy gel o yanakları sıkacam" can savaşın yanaklarını sanki bir bebekmiş gibi sıkıyordu.
Biz topluca kahkaha atarken savaş ise cana sövüyordu.
"Can çek şu elini salak herkes bize bakıyor rezil ettin bizi" dedi.
Canın elini çekmeye çalışıyordu.Savaşı canın elinden kurtarmak için elime bir dilim pizza aldım.
"Pizzalarda sıcak sıcak hadi arkadaşlar gömülün" dedim diğerlerine bakıp.Herkes bir dilim aldığında can savaşın yanaklarını bırakıp
"Banada bırakın ya" diyip yerine oturdu hızlıca.
Savaşa bakıp göz kırptım.
Ne havalıyım be.
Savaş bana gülümsemekle yetindi.Pizzalarımız yerken sohbet ediyorduk.
Bardağımdaki kolayı bitirdim.
Geriye yaslandım.
Şişmiştim he.
Diğerleride geriye yaslandığında hepimiz baya doymuştuk."Çok iyi yedik" dedim bizimkilere bakıp.
"Aynen" dedi ezgi bana katılarak."O değilde kalkamayacak kadar yemişim" metenin dediği şeye ağzımızdan ufak bir gülme çıktı.
"Benimde benimde" dedi can esneme hareketi yaparak.
Hakan amca yanımıza geldiğinde kollarını birbirine dolayıp bize güldü."Bakıyorumda hareket edemiyorsunuz" dedi gülerek.
"Aynen baba fazla kaçırdık" dedi ecem karnını tutarak."Ben size soda getiriyim en iyisi" dediğinde ona minnetle baktık.
Sodalar geldiğinde hepimiz içtik.
Birazdaha iyi olduğumuzda toparlandık havada kararmıştı.Çantamı alırken bizimkilere bakıp
"Dediğim gibi uygun bir zamanda toplaşıp çalışıyoruz tamam mı?" Dedim.Başlarını salladıklarında gülümsedim.
Hesabı ödedikten sonra hakan amca ve ecem ile vedalaştık.Kafeden çıktığımızda yağmur yağıyordu
"Hay şansımıza" dedi mert yağmura bakarak.Fazla yağıyordu.
Uzun zamandır bu kadar fazla yağmıyordu.Gülümsedim. Hava, toprak ve yağmur kokuyordu içime çektim o güzel kokuyu.
Savaşın beni izlediğini fark ettim.
Can savaşın ceketinin içine girmeye çalıştığında savaş onu itekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığı
Teen Fiction"Herkes ay gibidir ve herkesin hiç kimseye göstermedigi karanlık tarafı vardır." Dedim. "Çünkü ay geceleri acı çekenler için bir umut ışığıdır" dedi güldüm. Gecenin üç arkadaşı vardır yalnızlık, sesizlik ve hafiften çalan müzik" dedim güldü. "Sen gi...