Konuşmam bitince ümitle yüzüne baktım. Kabul etmesini çok istiyordum.
"Maaşım ne kadar olacak?" diye sordu.
"Üç bin makul." dedim.
"Hayır. Bu gereğinden fazla. Beni kandırıyorsunuz." dedim.
"Daha önce bizim gibi bir şirketle çalıştınız mı?" diye sordum.
"Hayır." dedi.
"Biz uluslararası çalışan bir şirket zinciriyiz. Temizlik bizim için çok önemli. Nasıl mühendislerimiz olmazsa işletemeyeceğimiz gibi temizlik personellerimiz olmazsa da işletemeyiz. Kim kirli bir şirketle çalışmak ister?" diye sordum.
"Çok teşekkür ederim. Size çok minnettarım." dedi.
"Önemli değil. Şimdi gidin ve şahsi eşyalarınızı kolileyin. Size temin edeceğim ev eşyalı olacak. Yarın da eşyalarınızı yeni evinize taşırız. Sözleşmenizi de sekreterim ile size göndereceğim." dedim.
Ayağa kalktı ve "Size ne kadar teşekkür etsem az. Tuttuğun altın olsun kızım. Gönlünden geçenler olsun." dedi.
"Teşekkür ederim. Daha fazla sohbet etmek isterdim ama toplantım var." dedim.
"Sen işine bak kızım. Bende gidiyorum." dedi ve ofisimden çıktı.
Toplantı için gerekli olan dosyaları aldım ve ofisimden çıktım.
Toplantı odasına yürürken Hafsa Hanımların taşınması ile ilgilenecek adamımı aradım.
Telefonu "Buyurun efendim." diyerek açtı.
"Hafsa Hanımları ayarladığımız 4+1 eve yerleştir. 3+1 ev bulamamız bizim hatamız olduğunu söyleyip maaşının anlaştığımız gibi ödeneceğini belirtirsiniz." dedim.
"Peki efendim. Başka bir isteğiniz var mı?" diye sordu.
"Hafsa Hanım ve kızlarını çaktırmadan izleyin ve onların bedenlerine uygun kıyafetler alın. Onlar eve taşınmadan kıyafetleri dolaplarına dizilmiş olsun. Ayakkabı, çanta, güneş gözlüğü gibi detayları unutmayın. Bizim tercih ettiğimiz markalardan alış veriş yapın." dedim.
"Tabii efendim." dedi.
"İki genç kızın odasına da kitaplık yapmayı unutmayın. Okuma kitapları, test kitapları, post-it gibi kırtasiye ürünleri eksik olmasın." dedim.
"Yarın olmadan hepsi olacak. Merak etmeyin efendim." dedi.
"Bir sorun çıkarsa beni bilgilendirin." dedim.
"Peki efendim." deyince telefonu kapattım.
Toplantı odasına girdiğimde herkes gelmişti. Tebessüm ettim.
"Beyler önemli bir görüşmem vardı. Birkaç dakika geç kaldım. Kusura bakmayın. Zaman kaybetmeden sunuma geçelim." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Sahası
Chick-LitTesadüfen girdikleri futbol sahasının seyirci koltuklarının arasında aşkı bulan ana karakterimizin bazı sırları varken sevdiğine nasıl ulaşır?