Evin içinde hareketlenme olunca uzandığım yerden kalkıp içeri geçtim.
Annemlerin uyandığını görünce "Günaydın." dedim.
Hepsi uykusuz gözüküyordu. Annem bana baktı ve "Hasta mısın sen?" diye sordu.
"Sadece biraz uykusuzum. Sabahladım." dedim.
"Bugün okula gitme, yat dinlen. Şimdi ben sana güzel bir kahvaltı da hazırlarım." dedi annem.
"Sağ ol. Aç değilim. Ben okula gidiyorum." dedim ve çantamı alıp evden çıktım.
Dudu arkamdan bağırırken cevap vermek istemedim ve arabaya binip okula sürmeye başladım.
Emrah onun yüzünden çöktüğümü anlamamalıydı. Yüzümü bir gülümseme getirmeye çalışırken bile mutsuzdum.
Okula geldiğimde arkamda Dudu arabasını park etti ve yanıma geldi.
"Beni niye beklemiyorsun geri zekalı?" diye sordu sinirle.
"Duymamışım seni." dedim.
"Duymamazlıktan gelmeseydin şuan on ikinci sınıfların Emrahların hazırladığı bir partide olduğunu bilirdin." dedi.
"Ben gitmek istemiyorum." dedim.
"Partinin sloganı sadece korkaklar gelmesin." dedi Dudu.
"Bir korkağım." dedim.
"Hayır. Benim kankam dünyanın en cesur insanı bile olabilir. Sadece aşktan korkuyorsun diye bunu yapamazsın." dedi Dudu.
"Peki. Gidelim şu partiye." dedim.
"Ben önden gideceğim. Sen arabayla beni takip edersin." dedi.
"Tamam." dedim ve arabama geçtim.
Dudu'nun sürüş hızıyla yaklaşık yarım saat sonra partinin olduğu mekana gelmiştik.
İçeriden yükselen gürültülü müzik zaten uykusuz olan başımı ağrıtmakta harikaydı.
Dudu beni çekiştirmeleri sonucunda içeri girdik. İlk dikkatimi çeken bar tarafında içen Emrah'tı.
"Yanına git." dedi Dudu.
"Dudu yapamam. O beni bir nevi kullandı." dedim.
"O zaman düşmanı olarak yanına git. Onun yanında olmak istediğini biliyorum. Duygularınla hareket et." dedi.
"Tamam. Bunu yapacağım." dedim.
Dudu "Ben Asueda ile takılıyorum. Sana kolay gelsin." dedi ve yanımdan uzaklaştı.
Emrah'ın yanına gidip bar taburesine oturdum. Emrah bana göz ucuyla baktı ve "Hoş geldin." dedi.
Barmenden sert bir içki isterken Emrah'ı takmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Sahası
ChickLitTesadüfen girdikleri futbol sahasının seyirci koltuklarının arasında aşkı bulan ana karakterimizin bazı sırları varken sevdiğine nasıl ulaşır?