Sabah uyandığımda hızlıca hazırlanıp aşağıya indim.
Dudu şaşkınlıkla "Ben kaldırmadan uyandın mı sen?" diye sordu.
"Evet! Tam olarak bunu yaptım." dedim.
"Kahvaltı ister misin? Ben yaptım." dedi.
Masanın üstündeki poşetten poğaça aldım ve "Bu bana yeter. Hadi okula gidelim." dedim.
"Şimdi anlaşıldı. Emrah'ı görmek için acele ediyorsun." dedi.
"Tabii. Yoksa niye okula gideyim?" diye sordum.
"Okumak için." deyince "Haklısın. Yine de Emrah için gidiyorum." dedim.
"Beyinsiz." deyince gülümseyerek evden çıktım.
Arabanın şoför koltuğuna geçecektim ki telefonum çaldı.
Dudu'ya "Şoför koltuğuna sen geç. Ben telefonla konuşayım." dedim.
"Tamam." dedi Dudu ve şoför koltuğuna geçti.
Şoför koltuğunun yanındaki yolcu koltuğuna oturdum ve telefonumu açtım.
"Efendim." dedim.
"Şuan gönderdiğiniz sözleşme elimde ve her detayı düşünülmüş. Ortak olmayı kabul ediyorum." dedi. Dün gece sözleşmeyi hazırlayıp sekreterime atmıştım.
"Buna çok sevindim Fatih Bey. Hepimiz için en iyisi olur umarım." dedim.
"Umarım. Bu ortaklığın kutlaması olarak bu akşam sizi ve ailenizi yemeğe çıkarmak isterim." dedim.
"Ailemden tek ben gelmek için müsaidim fakat siz lütfen ailecek gelin. Ortağımın ailesi ile tanışmak isterim." dedim.
"Tabii. Akşam yedi sizin için uygun mudur?" diye sordu.
"Uygun. Siz bana konum atarsınız." dedim.
"Peki. İyi günler." dedi ve telefonu kapattı.
"Hayırlı olsun. Akşam Emrah ile karşılaştığında ne yapacaksın, merak ediyorum." dedi.
"Sen merak etme. Benim aklımda bir plan var. Bu arada benim için bugün şirkete gidebilir misin? Okul çıkışı depoya gitmem gerekiyor." dedim.
"Tabii bakarım." dedi.
"Sağ ol." dedim.
Telefonumu çıkardım. Önce adamlarımdan birine bana hem dövüş için hem de akşamki yemek için uygun kıyafet getirmesi için mesaj attım. Sonra Selim'e bugün saat beş için kafes dövüşü ayarlamasını yazdım.
Dudu arabayı park edince telefonumu kapatıp cebime koydum ve arabadan indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Sahası
ChickLitTesadüfen girdikleri futbol sahasının seyirci koltuklarının arasında aşkı bulan ana karakterimizin bazı sırları varken sevdiğine nasıl ulaşır?