Eve girdiğimde Dudu oturma odasında oturmuş dizi izliyordu. Yanına gittim ve "Bana yiyecek bir şeyler hazırlar mısın? Telefonda konuşacağım." dedim.
"Hadi acıdım." deyip ayağa kalkınca "Seni çok seviyorum lan." dedim.
Gülerek oturma odasından çıkınca telefonumu açıp Fatih Bey'i, Kayaoğlu Holding başkanını, aradım.
Telefonu açınca otoriter bir ses tonunda "İyi günler. Ben Yılmaz Şirket zincirinin başkanı Efsa Yılmaz. Müsait iseniz sizinle iş konuşmak istiyorum." dedim.
"Buyurun, dinliyorum." dedim.
"Araba galerisi açmakla ilgili geleceğe yönelik planlarım var fakat yoğunluktan dolayı tek başıma ilgilenebileceğimi sanmıyorum. Sizinle bu konuda ortak olmayı istiyorum." dedim.
"Bu öyle kolay bir karar değil." dedi.
"Bizim uluslar arası çalışan ve zaman kaybetmeyi sevmeyen bir şirket olduğumuzu biliyorsunuzdur. Siz hayır derseniz diğer seçeneklerdeki holding başkanları ile konuşacağım. Hatta sizden sonra rekabet halinde olduğunuz Seker Holding'i arayacağım ve onların teklifimi kabul edip bu işten kazançlı çıkacaklarına eminim." dedim.
"İşle ilgili detay verir misiniz?" diye sordu.
"Arabalar, galeriye geliş gidişi, alıcılar ile sözleşmeleri biz ayarlayacağız. Mekan ile ilgili olan işler de sizin olacak. Bir müşteri geldiğinde onlara satışı siz yapacaksınız. Deneme sürüşü olsun, arabayı tanıtmak sizin işiniz. İlk aydan sonra gelirin şirkette kazandığınız paranın yarısı kadar olacağına garanti verebilirim." dedim.
"Yarın sekreterime sözleşmeyi yollayın. İnceledikten sonra size geri dönüş yapacağım." dedi.
"Peki. İyi akşamlar." dedim ve telefonu kapattım.
Dudu elinde makarna tabağı ile gelirken "Kiminle konuştun sen?" diye sordu.
"Emrah'ın babası ile ortaklık için konuştum." dedi.
"Ortak olunması gereken bir iş olduğunu bilmiyordum. Bir sorun varsa babamlar ile anlaşma yapabilirdin." dedi.
"Emrah'ın babası işleri geliştirmek için ortak arıyormuş. Asıl amacı bu ortağın Emrah yaşlarındaki bir kızının olması durumunda onların arasını yapmakmış." dedim.
"Siktir lan. Babası ikinizi bir araya getirsin diye ortak işe girdin." dedi.
"Evet." dedim.
"Emrah bunu öğrenirse sorun yaşarsınız." dedi.
"Bunu bilmeyecek." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Sahası
Chick-LitTesadüfen girdikleri futbol sahasının seyirci koltuklarının arasında aşkı bulan ana karakterimizin bazı sırları varken sevdiğine nasıl ulaşır?