"Kimin adamısın?" diye sordum.
"Selim Akyıldız." deyince derin bir nefes aldım ve "Bu baskının amacı neydi?" diye sordum.
"Senin bize gösterdiği fotoğraftaki kadın olup olmadığını kontrol ettirmek istedi." dedi.
"Hangi fotoğraf?" diye sordum.
"Kadının boynundaki kolye." diyordu ağzından köpükler çıkmaya başladı.
"Çabuk biri buraya baksın! Bir sorun var." dedim.
Daha birisinin bakmasına fırsat vermeden yere yığıldı. Hızlıca nabzını kontrol ettim. Ölmüştü. Lanet olsun neler olduğunu öğrenemeyeceğim.
"Kaldırın şu geri zekalıyı yerden." dedim sinirle.
"Sence neyden bahsediyordu?" diye sordu Dudu.
"Hiçbir fikrim yok ve bunun cevabını bu adamdan alamayacağız fakat Selim'den alabilirim." dedim.
"Onun yanına gitmeyi düşünüyorsan, vazgeç. Bu olmayacak." dedi.
"Kanka siktir şuraya bak!" diye bağırdım. Dudu arkasına bakınca koşarak depodan çıktım ve arabaya atladım.
Dudu arkamdan bağırırken umursamadan arabayı sürmeye başladım. O kafes dövüşüne çıkacak, sonra da Selim'e yaklaşacaktım.
Kısa bir süre sonra depoya gelmiştim. Arabanın bagajından spor kıyafetlerini alıp depoya girdim.
Selim beni görünce yanıma geldi ve "Bir an gelmeyeceksin sandım." dedim.
"Niye gelmeyeyim? Ne de olsa sen davet ettin?" dedim.
Bu cevabım onu gülümsetirken "Üstümü değiştirmem lazım. Nerede giyinebilirim?" diye sordum.
"Benim odamda olabilir." deyince sürtük gibi gülümsedim ve "Olur." dedim.
"Beni takip et." dedi ve yürümeye başladı. Arkasından yürürken yüzümü eski haline getirdim. Ne kadar bu durumdan rahatsız olsam da o kolye meselesini öğrenmem lazımdı.
Bir odaya girince bende girdim. Kapıyı ardımızdan kapattı ve "Giyinmene yardım etmemi ister misin?" diye sordu.
"Sanırım bunu kendim yapabilirim." dedim ve kapıyı geri açtım.
"Sen de beni dışarıda bekleyebilirsin." dedim.
Gülerek odadan çıkınca arkasından hızlıca kapıyı kapattım ve odada gizli kamera var mı diye kurcaladım. Odanın temiz olduğuna emin olunca üstümü değiştirdim.
Odadan çıkınca Selim "Sana özel izleyici getirdim." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Sahası
ChickLitTesadüfen girdikleri futbol sahasının seyirci koltuklarının arasında aşkı bulan ana karakterimizin bazı sırları varken sevdiğine nasıl ulaşır?