1 Hafta Sonra Yazardan Devam
Saplantılı genç evin içinde endişeyle dönmeye başladı. Bir hafta önce tecavüz ettiği kadın hala uyanmamıştı.
Kapının çalması ile tedirgin ses tonuyla "Gel." dedi.
En çok güvendiği adamlarından biri içeri girdi ve "Patron doktor çağıralım mı? Bir haftadır uyanmaması çok tuhaf." dedi.
"Olmaz! Buradan biri gider ya da gelirse yerimizi bulurlar. Beni ondan ayırırlar." dedi.
"Patron böyle de ölümü ile ayrılacaksınız." diye ısrar etti adamı.
Bu kadar ısrar etmesinin sebebi daha önce Emrah Kayaoğlu ile birçok kez operasyona girmesiydi.
Ona saygısı büyüktü ve onu seven bir kadının böyle zarar görmesinin onu ne kadar sinirlendireceğinin, sorun çıkaracağının farkındaydı.
"Bir sokağa bırakın onu. Elbet birisi onu bulup hastaneye götürür." dedi.
Adamı buna içten içe sevinmişti. Kadını öyle bir sokak kenarına bırakmayacaktı.
Hastanenin önüne bırakıp gidecekti ve onun için dua edecekti.
Saplantılı genç kızın alnından öptü. Sanki bu olanların sorumlusu o değil gibi...
Adamı, kadını kucağına aldı ve evden çıktı. Kapının nöbet tutan bir adama "Benimle birlikte gel. Arabayı sürersin." dedi.
"Tamam." dedi adam ve şoför koltuğuna geçti.
Diğeri ise kadını dikkatlice arka koltuğa yatırıp şoför koltuğunun yanındaki yolcu koltuğuna oturdu.
Araba ilerlerken şoför koltuğundaki adam "Bu sefer çıtayı aştı. Bir kadına bunu yapmaya hakkı yoktu." dedi.
"Fikrine katılıyorum. Ben hem Emrah Bey'e hem de büyük patrona olanları anlatan bir mesaj yazacağım. Ne olursa olsun." dedi.
"Arkandayım. Tek ben değil, bizim çocuklar da aynı düşünceler. Kadının sabaha kadar süren çığlıkları bir haftadır kabuslarım oldu. Uyuyamıyorum." dedi şoför koltuğundaki.
"Yardım istedi. Kaç kez yardım istedi. Ağlayarak yardım istedi. Hiç birinde cesaret edip yardım edemedik. Hayatım boyunca vicdan azabı çekeceğim." dedi.
"Ne kadar hatamızı düzeltebilirsek bizim için kârdır." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Sahası
ChickLitTesadüfen girdikleri futbol sahasının seyirci koltuklarının arasında aşkı bulan ana karakterimizin bazı sırları varken sevdiğine nasıl ulaşır?