nova godina?!🤔

6 1 0
                                    

Volim novu godinu... Volim da kao manijak okitim kuću lampionima i jelku ukrasima. Volim da odbrojavam kao bomba deset, devet.. i na kraju da vičem "srećna nova godina". Stoji da je taj trenutak lep, ali...

Ne volim novu godinu na drugi način. Posebno ne ovu... Bukvalno mislim na ovu predstojeću 2021.

Korona jeste poremetila 2020. Jeste da su mnogi navikli na izlaske i druženje, ali ne razumem čemu toliko ogorčenje. Svi dani ove godine koju ispraćamo meni su protekli kao i svi drugi... Možda mi je prošlo lako što sam sa sela i što nisam toliko asocijalna, ali opet kao i svakom čoveku treba mi "razgovor sa vršnjakom" koji možemo obaviti preko telefona i/ili video poziva.

Jednostavno morate priznati da nije bilo toliko loše, makar vi bili i iz grada u odnosu na mene. Zar se priroda nije oporavila i oživela zbog manje zagađena koje mi ljudi kao svesna rasa nesvesno nanosimo našoj planeti?! Zar niste shvatili da nema ništa vrednije od porodice, slobode. Zar niste u karantinu imali vremena za nešto za šta do sada niste? Čemu ogorčenje iako nije bilo toliko loše? Jesu umrli i umiru ljudi, brat od majke moje majke, moj deda je umro od ovoga. Mnogo mladih je nažalost umrlo zbog ovoga i u našoj zemlji, i u regionu, i u svetu...

Jedina razlika između korone i bilo koje druge bolesti - rak različitih organa, tumor, mnoge druge retke bolesti od kojih boluju najmlađi; je u tome što nažalost korona zahvata pluća velikom brzinom i brzo obara ljude. Tumor i rak imaju stadijume i opasni su koliko i korona iako nisu prelazni. Jer se oni leče skupim lekovima i skupim operacijama. Lak oblik korone se leči antibioticima... Što kažu moji kako koga uhvati, to je sve sudbina. Nisam doživela ništa od toga da bih mogla da pričam, ali imam oči. Imam uši. Svesna sam...

Moja majka je imala temperaturu 10 dana, svaka koska je bolela, radila je dva testa i vadila krv isto dva puta - uvek je bila negativna i ništa drugo nije ukazivalo na ovu pošast. Sam Bog zna šta se to desilo sa njom i šta se ustvari dešava...

Uglavnom.. nije to ono što sam htela da kažem, ali uzgred što da ne. Ono što stvarno ne volim novu godinu je to što magično će se sve popraviti. Magično će korona nestati, magično neće imati posledica posle nje...

I da nema korone ono što stvarno, ali sad stvarno nervira lično mene je to što svi čekamo novu godinu, prvi dan u mesecu, ponedeljak kao prvi dan u nedelji ili ipak nedelju za promenu. NEEE! DANAS JE DAN ZA PROMENU! Ne čekaj sutra, ne čekaj novu godinu, ne čekaj prvi ili poslednji dan u nedelji uradi to danas!!! Čim nešto otkriješ da možeš i hoćeš uradio odmah!

Kada snovi postaju java?Where stories live. Discover now