Ovde ću napisati nešto što će vam reći svaka druga ili treća osoba. Počela bih ja ovu temu nečim mojim i vrlo jednostavnim, ali bolje je ovako. Objasniću sve što najviše utiče na samopouzdanje.
Pre svega, nadam se da se vodite onim: u životu se sve dešava sa razlogom. Ako da, onda znate da i vi na ovoj planeti postojite sa razlogom. Vi imate svoje mesto na ovom svetu. Svako od vas znači!
Onda ako mislite da ste ružni morate da znate da su svi lepi na svoj način. Ako niko u vašem okruženju ne misli da ste lepi, dovoljno je da mislite vi, ali verujte mi. Ako niko drugi ne misli to, misli vaša baba! Moje saučešće, ako je nemate, nisam mislila tako. Ako nemate babu, onda to misli vaša majka, otac, brat, sestra ko god da vam je tu najbliži. Neko to misli!!
Ono što ubija samopouzdanje je mišljenje ljudi oko vas na koje se ne treba obazirati jer em što je to njihovo mišljenje to je i mišljenje nebitnih ljudi! Znači ljudi su nebitni. Ne slušajte nikog ko vam se smeje, ko vam ne misli dobro, ko vam nije ništa! Kraj sebe imajte samo odabrane ljude zbog kojih vam pritisak neće 'otići u plafon' i zbog kojih vam kosa neće početi sedeti pre vremena. Nažalost, porodicu ne možeš da biraš pa to nekako istrpite. Ipak vam oni misle samo najbolje, kakvi god bili.
Pokušajte da manje razmišljate i mislite. Moja drugarica mi je jednom prilikom ispričala priču kako se njena majka naljutila na nju zbog nečega. Njena odbrana je bila "ali ja sam mislila da to tako treba", a odgovar njene majke "nemoj da misliš".
Što više mislite o stvarima, prošlim ili budućim, vi stvarate neki nepotreban pritisak. Prošlost ne možete da promenite, budućnost ne znate. Živite u sadašnjosti, u današnjem danu i radite sve što volite i želite uz neke pripreme za budućnost. Ne mislim na planove, a ono na šta mislim objasniću ovako.
Ne možete kontrolisati događaje, ali možete da utičete danas da se sutra nešto ne dogodi, posebno da se ne dogodi greška iz prošlosti.Svakodnevno radite na sebi. Idite ka svojim ciljevima i ne odustajte od njih zbog bilo koga. Savet: svako jutro se pogledajte u ogledalo i pohvalite sebe, a uveče se zahvalite Bogu što vam je dao taj dan i pomolite se za još njih.
Ja mislim da je ovo sve što bi vam neko rekao, a na sledećem postu je ono što bi vam rekla ja i verovatno osobe poput mene.
YOU ARE READING
Kada snovi postaju java?
General FictionOvo nije obična priča.. ovo je moja životna. Ali ne, nije autobiografija jer ona još uvek nije spremna... Ovo je samo priča gde ću svakim novim delom pisati o novoj temi. To su u najvećoj meri moji iskreni saveti i mišljenja koja vam možda mogu pomo...