Pre nego što počnem sa bilo kojom temom da se "upoznamo".
Ja sam Marijana, rodjena sam oktobra 2002. (moj datum (dan) rođenja piše u biografiji ovog wattpad profila🤗)
Imam mamu, tatu, sestru i brata koju su stariji od mene i dve sestričine, moje duše.
Slobodno vreme provodim na netu. Volim muziku i Crvenu zvezdu. Imam takođe i kućnog ljubimca, vučjak.
Kada smo ga dobili najmlađi član je birao ime, a kako sam to ja i kako sam imala 7 godina - on se zove Vučko.Pored svega toga imam jednu drugaricu koja mi nije ni drugarica ni prijateljica. Ona je moja sestra! Sa njom sam od 5-og osnovne. Obožavam je. Pišem neke knjige iz dosade i tako. Nije baš dosada u pitanju, danas volim to da radim. Problem je što pišem, a ne volim da čitam.
Sada se očigledno pitate (kao) šta ja to imam da vam pričam kada imam sve, kakve to savete i slično.
Verujte mi.. imam toplu kuću, ali meni je hladno...
Jer to nije topao dom.
Hladno mi je jer ja godinama nisam osetila ljubav ni približno onoj koliko ja volim.. kao da je ona nedostižna...Nije, samo treba da voliš kao ja.. svim srcem. Da daješ sebe, svim srcem.
Možda ćete reći, prvo moraš da voliš sebe da bi te drugi voleli i da bi ti bilo "toplo".
Ja sam ponosna na sebe, sviđam se samoj sebi sa koliko god mana i vrlina bila, ja sebe.. volim.
Nisam.. nekada nisam volela sebe, a kažu ako ne voliš sebe ne možeš ni druge. Kod mene je uvek bilo obrnuto.
Ja sam volela sve druge, ali oni mene nisu nikada...
Ja sam za druge davala celu sebe iako nisu zaslužili, oni ni hvala nisu znali da kažu...
Ja sam potrebe drugih (ne mora da bude drug/drugarica, neka bude.. roditelj) stavljala ispred svojih, a od svega toga videli su samo kada sam jednog dana okrenula redosled...Ja sam... Ja sam najgora zato što sam najbolja. Ja sam drugačija...
JA SAM MARIJANA I DRAGO MI JE DA SMO SE "UPOZNALI". 💙💙
YOU ARE READING
Kada snovi postaju java?
General FictionOvo nije obična priča.. ovo je moja životna. Ali ne, nije autobiografija jer ona još uvek nije spremna... Ovo je samo priča gde ću svakim novim delom pisati o novoj temi. To su u najvećoj meri moji iskreni saveti i mišljenja koja vam možda mogu pomo...