Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum
MERYEM :Hızır halimize şükretmemiz lazım. Ömür İlyas mutlu lar ve mutluluklarına 2 kat daha eklendi bebek bekliyorlar. Kaç aydır merakla beklediğimiz Alparslan geldi karısı 2 ay sonra doğum yapıcak. Sonra haşmet bey ve emine abla barıştı her ne kadar emine abla kabul etmese de. Hızır ali de geldi. Şükür etmeyelim de ne yapalım dimi?
Hepsi tebessüm eder
HIZIR :Haklısın ama iş yönünden sıkıntı çekiyorum.
MERYEM :O da senin sorunun Hızır.
HIZIR ;aynen benim sorunum.
TİPİ :Hazır şükür etmeye gelmişken bi benimle ilgili konuşulmuyor! Şükür gönlümü buldum ama kavuşamadık henüz bi hazırlık başlasamı acaba?
MERYEM :Merak etme tipi bugün yaptıklarından dolayı sana Bi güzellik yapacağım ben.
TİPİ :Meryem bacım gene azarlıc-
MERYEM :Kötü olarak demiyorum iyi olarak anladın sen onu. Bütün hazırlıklarını hallederim ama bu halde nasıl düğün yapalım tipi? Yap dersen yapacam ama ilerleyen zamanlarda çocuklarınıza gösterdiğiniz zaman yüzün yaralı mı göstereceksin?
TİPİ :Haklısın biraz daha mecbur dişimi sıkıcam.
HAŞMET :Mutluluk zaman alıyor biraz sabır önemli ama sabır etmek kolay değil (emine ye döner)
ZEYNO ;Baba?
HIZIR :Efendim kızım?
ZEYNO :Yardımına İhtiyacım var?
HIZIR :Noldu da?
ZEYNO ;Baba bi gelir misin?
Hızır yanına gider dışarı çıkarlar
EMİNE :Bi sorun mu var?
MERYEM :Birazdan anlarız.
Hızır Zeyno dışarı banka otururlar ardından ömer de gelir oturur
HIZIR :Hayırdır gençler ikiniz kolay kolay bir araya gelmezdiniz?
ZEYNO :Baba okul da bi kız benimle sürekli dalga geçiyo!
HIZIR :niye?
ZEYNO :Kendisi dövüş sanatı biliyormuş da şu bu!
HIZIR :eee?
ZEYNO :Benim dövüş sanatı öğrenmem lazım! Gerizekalı siyah kuşak diye hava atıp duruyor. Benim onun sözünün altında kalmamam lazım sen daha iyi anlarsın diye sana sorayım dedim.
HIZIR :Kızım yalan yok hiç dayak yemedim kendi bildiğim tarz da adam çok dövdüm ama tamamiyle bildiğim dövüş sanatı yok. Bu konuda anca sana hoca tutarım.ona da anan izin verir mi bilemem. Eee Ömer sen?
ÖMER :Bende aynı dertten muzdaripim.
HIZIR :la havle! Bu yüzden mi çağırdınız da!
İkisi de evet der haşmetin telefonu çalar dışarı çıkar
HAŞMET :Efendim kızım? Didem benim canımı sıkma ne istiyorsan İnternetten al parasını veririm! Offlama bana! Senin niyetini biliyorum hanımefendi! Canının ne istediğini biliyorum ben hayatında yemediğin baba dayağı! Şaka yapıyorum tabikide neyse kapat telefonu. Hadi kendine iyi bak.
Der ve kapatır Hızır gile döner tebessüm eder masaya oturur
HAŞMET :Baba ve kızı oğlu ne konuşuyorsunuz hararetli hararetli hmm? Özel değilse tabi?