Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum
2 hafta sonra Hızır kendine gelmiştir
HIZIR :Ben artık iyiyim gelelim haşmete.
EMİNE :Ben odamdayım.
HIZIR :abla bi d-
Emine dinlemez yukarı çıkar
HIZIR :haşmet yaktın kendini da!
MERYEM :Eee Hızır?
HIZIR :Alparslan senin elin kolun uzun bu haşmetin telefonuna ne geldi araştır sordur bakalım.Manyak niye bana öyle dedi bilmem lazım ne gördü de delirdi bu?
Haşmet evde albüme bakıyordur
DİDEM :Baba emine ablayı al da gel basbaya özledin işte 2 haftadır ne haldesin?
HAŞMET ;Emine nin suçu yok biliyorum ama niye benimle gelmedi?
BEHZAT :Abi sin-
HAŞMET :Yaptıklarımın arkasındayım sadece üzüntüm emine ye peşimden gelmedi o sinirle ağzımdan çıkan çıktı ben o eve gitmem o da zaten (başını sağa sola çevirir) o evden çıkmıyo!
DİDEM :Baba ne zaman konuşsam ağzıma tıkıyorsun ne gördün an-
HAŞMET :konuyu kapatalım.
Der ve gider
Alparslan gelir
ALPARSLAN :Amca komplo kurmuşlar
MERYEM :Ben dedim da.
ALPARSLAN :Hızır ali başka biri ile birlikte diye izlenim yaratmışlar fotomontaj yatak da anladınız siz haşmet bey de(meryem alparlsana bakar) abi de gerçek sanmış ki bu durumda kendimi yerine koysam bende sanardım kızıyla hem birlikte hem de aldatıyor sanmış bu resimden 4 5 farklı kadınla yapmış izlenimi yaratmış.
MERYEM :ohaaa!.
HIZIR :işte bizim düşmanımız böyle şerefsiz da! Eee bizim kızını kendi kızı olduğumuzu nerden çıkarmışlar?
ALPARSLAN :Mesaj atmışlar da o da bizim evde görünce gerçek sandı da.
HIZIR :bu haşmet gerçekten gerizekalı ben buna defalarca söylüyorum sinirli Ken o ağzını tut diye ama yaptı yapacağını da!
MERYEM :kusura bakma Hızır da onun yerinde sen olsan aynısını yapardın.
HIZIR :yalan yok yapardım. Ama konu gene bana niye döndü da?
MERYEM :Eğer gerçek olsaydı sana çektiği kesindir babası ne ki oğlu ne olsun dimi?
HIZIR :hatun bi benden çıksak mı ha?
MERYEM :işine gelmedi ya beyim!
HIZIR :neyse eee bu haşmete nasıl iletecez? Ben evime gelmesin yüzünü görmek istemiyorum.
MERYEM :zaten hala inandığı için gelmez merak etme sen.
HIZIR :eee nasıl orta payda da buluşucaz?
ALPARSLAN :Valla ben gidemem sana yumruk attı Hızır ali yi seni itti elimden gels-
MERYEM :Alparslan en sakin sensin bi germe beni da!
ALPARSLAN :Peki yenge.
MERYEM :Bana dosyaları verin ben giderim.
HIZIR ;saçmalama da manyak deli!
MERYEM :ben de deliyim.
HIZIR :işte bende ondan korkuyorum ya o sana sıkamaz ama sen ona sıkar gelirsin.