Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum
HIZIR :Boş boş konuşma da ne ölmesi!
HAŞMET :Sen ne ara geldin!
HIZIR :şimdi geldim bahçedeydim konuştuklarınızı duydum. Baya ağır konuştu (karşısına oturur) Ama çok sevdiğinden dediklerini senden hiç ummamış.
HAŞMET :Ne dese haklı ama Hızır dayanamıyorum bana öyle bakmasına uzak olmaya dayanamıyorum!
HIZIR :dayanacaksın da eğer emine abla beraber olmak istiyorsan dayanacaksın!
HAŞMET :Boşanacağım diyor nasıl beraber olucağız Hızır?
HIZIR :sana akıl vermek istemiyorum sonuna kadar hakediyorsun o lafları da neyse! Sonuçta ben de evliyim hasretlik nedir çok iyi bilirim. Emine ablanın öyle dediğine bakma! O seni öldürmez süründürür boşa mı bacağına sıktı kafana sıkmadı!
HAŞMET :Emin misin? Bence elini kana bulamaya değmez bulduğu için.
HIZIR :ya bi yürü git! Yüzük muhabbeti duydum sesin kesildi geri aşağıya inerken ablamın sesini de duydum aşağıya inmene yardım etti dimi?
HAŞMET :Evet ama açık açık yabancısın vicdanım yüzünden dedi!
HIZIR :Yaw he he kesin öyledir! Sana kıyamadığı için bahanesi de o işte gerizekalı mısın?
HAŞMET :Ayıp oluyor Hızır!
HIZIR :doğrular acıdır haşmet! Eğer emine ablayı istiyorsan peşinden koşmaya devam durduğun an kaybedersin ki sen bıraktığın an peşinde dolanan çok olur!
HAŞMET :hayırdır kim dolanacak mış!
HIZIR :Valla sen bıraktığın an sırf senin inadına sevmediği birinin yanına gider! Başıma geldi de söylüyorum aynısını yapmaya kalktım Karım beni öldürüyordu o derece gözü döndü!
HAŞMET :Ölsem de bırakmam kendimden başkasına da yar etmem varsa söyle dilim dilim keserim!
HIZIR :İnşallah kadının yanında da dilim dilim keserim demiyorsun dimi?
HAŞMET :Demiyorum tabikide. Emine yüzüme bakmıyor nasıl olacak o barışma?
HIZIR :benden bu kadar yardım yeter kendi başının çaresine de kendin bak da!
Yukarı çıkar ki elinde battaniye yastık ile geri iner
HAŞMET :Noldu Hızır beni mi özledin (güler ne olduğunu az çok anlar)
HIZIR :Boş boş konuşma lan! Nereni özleyeceğim seni ahklasız!
HAŞMET :karın odadan kovdu dimi? (güler)
HIZIR :Sanane! İstersen ablamın yanına gideyim haşmet sen yüz vermiyorsun diye kadınlarla konuşuyor diyeyim o zaman öldürmez heryerine sıkar hele de münasip yerine tipi yi yanlış anladı gereksiz işe dolanıyor sandı sıkıyordu!
HAŞMET :demedim bişey Hızır zaten aramız bozuk sen de ateşe odun atma!
HIZIR :dalga geçmeyi bırak o zaman!
Açar uzanır
HAŞMET :Evde bi sürü od-
HIZIR :Sen beni salak sandın galiba aklıma geldi baktım hepsi kilitli di!
HAŞMET :ooo o derece sinirlendi yani.
HIZIR :Benim Karım böyle! Senin gönül ilişkin yüzünden aramız bozuldu!
HAŞMET :Elimi neye atsam zaten kurutuyorum! (gözleri dolar)
HIZIR :Ağlama teselli etmem!
HAŞMET :Beklemiyorum Hızır!