6.BÖLÜM

1.1K 38 121
                                    

Yorumlarınız benim için çok önemli bekliyorum

BEHZAT :Abi niye yüzün asık da?

HAŞMET :Behzat ben hep gülüyor muyum da bana böyle saçma sapan soru soruyorsun milletin yanında ha?

TİPİ :Behzat Boşver abine soru mu sorulur abin hayv-

Haşmet tipi ye döner

HAŞMET :Yavaş gel tipi ağzından çıkanı kulağın duysun!

HIZIR ;Tipi adamla uğraşma da demekki canını sıkan olaylar olmuş.

Haşmet seslenmez

TİPİ :Ben mi sıktım canını haşmet?

HAŞMET :(dalga geçerek) he sen sıktın.

TİPİ :Demekki canını sıkacak kadar büyük bir etkenim (gülümser)

HAŞMET :La havle! Hızır bak ben bunu çekmek istemiyorum diyeceğin varsa söyle yoksa gideceğim.

HIZIR :operasyon var Bi tane adamı konuşturucaz.

HAŞMET :Gideyim halledeyim ben.

HIZIR :Eğer gideceğin yerde 3 5 adam olsa kabul ederdim ama maalesef edemem!

HAŞMET :Hızır dedim adamlarımı alırım bi de behzat ve İlyas gelsin tamamdır da.

HIZIR :Tamam. Adamı sağlam getirin.

HAŞMET :Valla açığını diyeyim şu sıralar da öldürecek adam arıyorum bombayı ağzına koyarım söylemezse patlatırım!

HIZIR :Haşmet hadi adamı Boşver o bombanın pimini çekersen sende beraber ölürsün da!

HAŞMET :Ölürsem de takdir ilahi Hızır kalkın gidiyoruz.

tipi de ayaklanır ki

HAŞMET :Bu da mı benimle geliyo?

TİPİ :O bu dediğin ben oluyorum evet geliyorum haşmet!Bomba işleri tam bana göre belki ben de öbür dünyaya giderim (gülümser)

HAŞMET :Hızır ölür falan başıma kalır bu?

HIZIR :Sen de ortağına dikkat et da.

Arabaya binerler yola çıkarlar

MERYEM :Emine abla madem seviyorsun daha doğrusu seviyorsunuz niye böyle yapıyosun?

EMİNE :Gardaşım var meryem. En doğrusu bu tipi yi biliyorsun öldürür onu.

MERYEM :Eğer sen haşmet beye tamam dersen Fikret abi yi nasıl kabul ettiyse seni de mecbur edecek da.

EMİNE :Benim işim karışık senin de başın ağrımasın.

MERYEM :Sen bi tamam desen benim başım ağrımaz.

EMİNE :Haşmete yok dedim mi dedim sen artık Boşver.

MERYEM :Valla ben boşveririm de Haşmet bey boşverecek gibi durmuyor. Benden söylemesi.

EMİNE :Açık açık yüzüne sevmiyorum dedim niye boşvermiyo ki

MERYEM :Adam sizin sevdiğinizi biliyo Çünkü.

Emine offf çeker

Operasyona gitmişlerdir dönüyorlardır

HAŞMET :ulan Hızır ulan Hızır! Sardı başıma şu düştüğüm hallere bak ulan!

Kolunu tutar

TİPİ :Bi hale falan düşmedin haşmet kim dedi sana cengaver gibi ortada çat çat sık diye koluna da kurşunu yedin normal olarak!

HAŞMET EMİNE AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin