Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum. Satır arası yorumlarınızı bildirirseniz çok mutlu olurum. 😊🙏
Önce daha da uzatayım dedim ama size de kıyamadım aşağıya kaydırın okuyun bakem. ben size kıyamadım ve sizden de bol bol yorumlar bekliyorum. Ona göre beğenip beğenmediğinizi anlıcam efendim.
HAŞMET :Eee doktor hanım bişey söyleyin?
DOKTOR :Karınız 2 haftalık hamile haşmet bey. Aşırı Stres den dolayı bayılmış ve burnundan kan gelmesi de zorlu bi hamilelik geçiriyor o yüzden hayırlı olsun yarın gelin kalp atışını dinlersiniz iyi günler.
Haşmet şok olmuştur emine duyduğuyla ne yapacağını şaşırır gülümseme yayılır elini karnına koyar tebessüm eder
HAŞMET :Emine ne dedi o?
EMİNE :Hamile dedi.
HAŞMET :Hamile mi kim?
EMİNE :Ben haşmet.
HAŞMET :Ben mi?
EMİNE :Tövbestağfurullah haşmet ne diyosun Allah aşkına!
Haşmet sonradan dank eder hemen emine ye eğilir kucağına alır sarılır döndürmeye başlar bağırarak
HAŞMET :BABA OLUYORUM! BEN BABA OLUYORUM! HERKES DUYSUN LAN!
EMİNE :Haşmet bağırma sakin ol. Başım dönüyor.
Haşmet hemen yatağa uzandırır
HAŞMET :Özür dilerim iyi misin?
EMİNE :İyi değilim! Ayrıca ben seninle konuşmuyorum! Yapışma bana!
HAŞMET :Bırakmıyorum şuan dan itibaren hiç bırakmam. Çok mutluyum rabbim dualarımı kabul etti. Hemen herkese duyurmam lazım.
EMİNE Ne acelemiz var söyleriz.
Haşmet hemen hızırı arar söyler Hızır herkesi toplar hastaneye doğru sürer
HAŞMET :(hakanı arar) hakan hastanede misin?
HAKAN :Evet abi.
HAŞMET :Çabuk baklava al hastanede kim varsa dağıt.
HAKAN :Abi yapayım da noldu?
HAŞMET :Baba oluyorum lan baba!
HAKAN :Hayırlı olsun abi hemen yapayım.
Arabaya biner tatlıcıya gider
HAŞMET :Canın bişey istiyo mu?
EMİNE ;İstemiyor haşmet.
HAŞMET :Bi isteğin var mı?
EMİNE :Senin çıkmanı istiyorum!
HAŞMET :ondan başka isteğin var mı?
EMİNE :Yok!
HAŞMET :Emine sen bu habere sevindiğine emin misin?
EMİNE :Ben bebeğim olucağına çok mutluyum. Senin yanımda olmanı istemiyorum.
HAŞMET :şu mutlu günde moralimi bozma ayrıca yanından falan ayrılmam. Bizim bebeğimiz olucak. (çok mutludur sırıtıyordur sürekli emine nin yanına oturur elini tutar) Yapma böyle bak bildiğime göre bebek hissedermiş bizim birbirimize karşı böyle olmamızı istemez dimi?
EMİNE :Bebeğim beni anlıyor. Sen git elalemin kadınlarının elini tut!
HAŞMET :Emine ne diyosun Allah aşkına ben tutmadım kadın yapıştı!