Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum. Satır arası yorumlarınızı bildirirseniz çok mutlu olurum. 😊🙏
HAŞMET :Neyse bizene!
ENGİN :Nasıl bizene haşmetcim canım kuzenim. Ben seni ziyarete sürekli gelirim. Yengecim hamilesin canın bişey ist-
BEHZAT :Abimin de dediği gibi bizene yanisi abim olmazsa ben alırım sana hiç lüzum yok!
HAŞMET :Aynen öyle!
ENGİN :İyilik yapmaya çalışıyorum sadece. Peki kuzenlerim sizin dediğiniz gibi olsun. Hızır çakırbeyli?
Hızır ismini söyleyen engine yöneltir bakışlarını
HIZIR :Efendim?
Anlamsızca yüzüne bakar hızır
ENGİN :Namınız Türkiye de dolanıyor.
HIZIR :Olabilir işimiz gereği ismimiz duyulur. Ama duyanlar dostumuz düşmanımız sen nesin? Genel de bunu diyenler bu işe alakası olanlar der.
engin tebessüm eder
ENGİN :Alakam yok. Ama izin verirsen dostun olmaktan şeref duyarım.
BEHZAT :Hızır abinin dostu falan olamazsın! Çünkü onlar senin gibiler le muhatap olmaz!
Hızır gözlerini kısar ortamdaki gerginliğin eski ye dayalı olduğunu sezer
HIZIR :Ben ha diyip dost edinen biri değilim. Genellikle dostlarım ya benim için vurulan yada benim yüzümden dayak yiyenler oluyo (güler Hızır alttan haşmete bakar göz kırpar haşmet sırıtır)
ENGİN :Eğer bunu gerektirirse sevdiğim kişiler için canımı da vermek koymaz bana.
Hızır şaşırır dudağını büzer
HIZIR :Hayret şaşırdım doğrusu duyduğun kadar biliyorsun neden böyle bişey yapasın ki?
ENGİN :Çakırbeyli lerden zarar gelmez buna adım gibi eminim.
Hızır tebessüm eder
HIZIR :Hadi dediğin gibi olsun bakalım.
ÖMÜR :Engin başımıza o kadar şey geldi gelmedin neden şimdi geldin?
engin ömüre döner tebessüm eder
ENGİN :Ömür sizin başınıza o kadar şey geldiyse benim de hayatım güllük gülistanlık geçmedi o yüzden.
MERYEM :Biz emine ablayı hayırlı olsuna tatlı getirdik sonuçta güzel haberler aldık ablam yesin canı çekmiştir.
Meryem konuyu dağıtmaya çalışır ki bütün oklar kendisine döner
ENGİN :Meryem reis sizin hakkınız da o kadar şey duydum.
Meryem bakışlarını engine çevirir kaşlarını kaldırır
MERYEM :Ne duydun?
ENGİN :Eliniz baya yatkınmış (eliyle silah yapar) Şahsen tebrik ederim onu kullanmak da beceri ister. Bi gün kullanırken görürüz bana da örnek olur. Ben pek silah la aram yoktur.
MERYEM :(tebessüm eder) Bence hiç denk gelme genel de denk gelenler namlunun ucunda oluyo. Engin bey!
Engin bozulur ama konuyu şakaya buldurur
ENGİN :Şaka yaptım ya siz de ciddiye aldınız.
İLYAS :Ordan bakılınca şaka seviyo gibi mi duruyoruz!
ENGİN :Erkekler olarak hayır ama kad-
İLYAS :Erkekler gibi kadınlar da şakayı sevmez! Benim meryem yengem hiç sevmez!