Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum. Satır arası yorumlarınızı bildirirseniz çok mutlu olurum. 😊🙏
(cihazlarım tamirden geldi bilginize sunarım 😜)MERYEM :Abla beni bi dinl-
EMİNE :dinlemek istemiyorum bundan sonra hiç kimseyi dinlemek istemiyorum! Bana biraz saygınız varsa bana bişey sormayın!
Der ve yukarı çıkar
MERYEM :Offff abla ne inatçısın bi izin vermiyorsun ki!
ÖZLEM :Ne abla?
MERYEM :(önce emine nin bilmesini uygun görür söylemez) siz bu şerefsizin yüzünü gördünüz mü?
ÖMÜR :Abla yüzünde maske ağzında sürekli chaz tutuyordu.
MERYEM :Demekki yüzünü gizleyip sesini gizliyorsa yakınımız dan biri! Ömür bu engin yeni katıldı güvenilir mi?
ÖMÜR :Abla o bi doktor bunları nasıl yapsın sürekli hastanede.Ayrıyten emine abla ya yenge diye hitap ediyo onu geç abim ve emine abla evlenmesine baya sevindi.
MERYEM :Biz bişey den emin olmadan konuşmayalım. Sonuçta ateş bile hain çıkmış hiç kimseye güvenmeyin tek evden çıkmayın. Birimizin hatası kusura bakmayın çocuklarımız dan etmeye sebep oluyo.
ÖZLEM :Haklısın abla. Erkeklere söyl-
MERYEM :kesinlikle söylemeyin. Onlar sakin düşünemez. İlyas Alparslan bunu duysa Hızır da dahil beraber olur delirirler.
ÖZLEM :Abla en büyüğümüz sensin sen nasıl diyorsan öyle yapalım.
MERYEM :Keşke ipucu olsaydı elimizde ordan yürürdük. Neyse.
Abin nasıl ömür?ÖMÜR :Berbat abla. İyiyim dese bile alakası yok gözlerinin içi gülen adam gitmiş yürüyen ölü gelmiş.
MERYEM :Kolay mı? İkisi de ne hale geldi.Neyse kızlar siz beni idare edin emine abla bu kafa ile kendine zarar verebilir.
ÖMÜR :Abla kusura bakma ama bu durum da yanlış
Olucak ama Hızır abi ye bi bahane bulamayız. Huyunu biliyoruz az çok.MERYEM :O da doğru ya onu ben hallederim hadi siz dikkatli olun.
Ömür özlem gider meryem hatırı sayılır biri olduğu için bi kaç yeri arar gizli gizli evin etrafını koruması için mutfağa gider emine için bişeyler yapar akşam olur odasını çalar girer yanına oturur
MERYEM :Abla hadi yemek Yemen lazım.
EMİNE :Meryem evine git beni yalnız bırak diyorum sen hala benim peşimde dolanıyorsun. Kendini boşa yorma bundan sonra benim adım atacak takadim bile kalmadı!
MERYEM :Beni bi dinlesen sen ha-
EMİNE :Ben anladım ki hiç hatrım da yok.
MERYEM :peki abla sustum. Beni gram seviyorsan ye. Hatta ölümü gör.
EMİNE :Offf meryem yok dedikçe dediklerine bak ver hadi az yerim.
Emine bi lokma da olsa meryem zorla yedirir. Emine aklına gelenle gözleri dolar meryem farkder
MERYEM :iyi misin abla?
EMİNE :Değilim meryem. Düne kadar çok mutluydum ama şimdi paramparça olduk herşey üstüme çökmüş gibi hissediyorum.
MERYEM :Aşktan abla aşktan çok sevdiğin için sürekli aklına geliyo. Siz-
EMİNE :Biz diye bişey kalmadı sabaha boşanma evrakı gelir. İmzalarım o da yoluna baksın. Ben de yoluma giderim.