Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum. Satır arası yorumlarınızı bildirirseniz çok mutlu olurum. 😊🙏
HAŞMET :Beni bi dinler misin emine?
EMİNE :Ben dinleyeceğimi dinledim! Bırak beni.
Kalkmaya yeltenir haşmet izin vermez
HAŞMET :Rica ediyorum emine dinle 1 dk?
EMİNE :İstemiyorum lafından ne anlıyorsun sen ya!
HAŞMET :ÖMÜR!
ömür hemen gelir kapıya vurur gir der bebeği verir ömür çıkar emine de ilerler ki haşmet kolundan tutar
HAŞMET :Beni dinler misin emine?
Emine kolunu çekmeye çalışır haşmet izin vermez
HAŞMET :Kibarca anlatmaya çalıştım anlamadın! O zaman bende sertçe anlatayım! Adam şerefsizin teki sana göz koymuş! Daha bide zorla elini tutmuş! Nasıl sakin olayım ben ha! Kendini benim yerime koy naparrsın! Cevap ver bana!
emine cevap vermez
HAŞMET :Bak kendin bile bişey demiyorsun! Beni de anla! Ben seni o kadar çok seviyorum ki başkası sana benim gibi bakar diye ödüm kopuyor anlamıyor musun?
EMİNE :Anlamıyorum haşmet! Anlamıyorum! Söz ağızdan bi kere çıkıyor. O söz ağızdan çıkana kadar senin esirin ağzından çıktıktan sonra Sen onun esiri olursun! Bana ne dediğini hatırla! Kol-
Haşmet elini yanağına koyar gözlerine bakarak
HAŞMET :Kıskançlık krizi geçirdim o yüzden dedim. Ben bu konularda sana güvenim sonsuz. Beni de anla. Sevdiğine birisinin dokunması insanı delirtiyor! Şerefsiz giderken neler dedi emine duymadın mı?
EMİNE :Sende beni iyi dinle! (haşmetin elini yüzünden iter haşmet çaresizce yüzüne bakar) ben sadece seni seviyorum başkasını sevmiyorum sevmeyeceğim de o derman denen şahıs umrumda bile değil! Benim umrumda olan sendin! Bu kadar!
HAŞMET :sendin derken? Ne demek bu emine?
EMİNE ;Güvenim sonsuz kelimesine de inanmıyorum sinirle bile olsa bugün dediklerini duydum! Bi zahmet bi süre bana dokunma! Bana dediklerin yer yutulur değil!
Der ve ilerler
HAŞMET :istediğin gibi olsun emine! Aramızı bozmaya çalışan şahıs istediği oldu.
EMİNE :(arkasını döner yaklaşır gözlerine bakarak) Sen kendin yaptın haşmet! O dediklerin yüzünden bu haldeyiz!
HAŞMET :Empati kuruyorum diyosun ya işte şuan onu yapmıyorsun! Aynısı senin başına gelse aynısını sende yapardın!
EMİNE :Yapardım o kişiyi bi güzel hakkını verirdim ama sevdiğime ağır konuşmazdım!
Der ve son kez hayal kırıklığı ile bakar kapıyı açar çıkar haşmet koltuğa oturur ellerini başının arasına alır
HAŞMET :Allahım niye benim işim rast gitmiyor! Ben ne kötülük yaptım da bunlar başıma geliyo benim ha!
emine dışarı çıkar peşinden gönül gider
GÖNÜL :abla sakin ol. Ama haşmet abi ye de hak ver. Seni çok sevdiği için öyle yapmış.
EMİNE :Ben haksız demiyorum gönül. Ama bana istiyor muamelesi zoruma gitti. Ben sırf onun için dostlarımın yanına gitmiyorum! Ama onun bana yaptığı hoş mu?
GÖNÜL :abla her insanın mutlaka kusuru vardır onun da kusuru sinirlendiğin de ağzından çıkanı kulağı duymaması. Tipi de öyle sonra pişman oluyo ama kalp kırılıyor ama napalm! Bi insanı bazen olduğu gibi kabullenmek lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAŞMET EMİNE AŞKI
Fiksi PenggemarHaşmet emine AŞKI İlyas ömür aşkı Hızır Meryem aşkı