100.BÖLÜM

519 19 34
                                    

Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum. Satır arası yorumlarınızı bildirirseniz çok mutlu olurum. 😊🙏

...

Aradan 3 gün daha geçer yine aynıdır değişen bi şey yoktur ne o adım atıyordur ne de o ikisi de sessizliğini koruyordur

BERRA :Kanka biz bi kıskançlık olayını daha koysak?

BUSE :Kanka kimse dayak yemeye meraklı değil. Haşmet vurduğu yeri ya morartıyor ya kırıyor millet canını sokakta bulmadı.

BERRA :Hmmm. (düşünür) Buldum lan buldum.

BUSE :Ne buldun?

BERRA :Kılık değiştirip birimiz erkek birimiz kız olucaz.

BUSE :Cinsiyet değiştir tam olsun mal.

BERRA :Yok lan o kadar da değil. (anında omzuna hızlıca vurur şakasına)

BUSE :Elini ayağını senin be-

BERRA :Yavaş lan yavaş.

BEHZAT :Bence siz erkek olacağınıza kız doğmuşsunız. (güler)

BERRA :Behzat sen espri yapma.

BEHZAT :Benden size tavsiye hiç girmeyin derim.

BERRA :Evin içinde nasıllar görmüyor musun? Abinin hali hal değil.

BEHZAT ;Ben abime yardımcı olmayalım demiyorum ama bu iş yaş iş zaten sinirliler sizi anlayana kadar dayak yemeyin.

BERRA :yemeyiz biz. Kanka bi kıskançlık olayına daha ne dersin?

BUSE :Kanka senin bu fikirlerin sayesinde bi gün b*k yoluna gideceğiz.

BERRA :Bu yolda herşey mübah kanka.

Kahvaltı ya mutfağa geçerler hakan bahar da çağırmışlardır hakan bahar oturur

EMİNE :Bebek yakın mı?

BAHAR :Son ayım abla.

EMİNE :Hayırlısı olsun. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin.

HAKAN. BAHAR :Amin.

Haşmet sessizce önünde kahvaltısını yapıyordur

HAKAN :Abi nasılsın?

Haşmet başını kaldırır

HAŞMET :İyi diyelim iyi olsun Hakan sen?

HAKAN :Çok iyiyim yakında evladımı kucağıma alacağım.

Emine haşmete bakmadan dinler

HAŞMET ;İnşallah.

BAHAR :Abla 2.bebek ne zaman gelir sizden?

Haşmet tabağına döner yemiyordur oynuyordur emine de oğlu için çok az yiyordur ikisi de sessiz kalır

DİDEM :Yakındır yakın. Bakmışsın senin bebeğin doğmuş emine abla hamile diye duyarız.

BAHAR :İnşallah. çok mutlu Oluruz sizin adınıza.

Berra buse ye sessizce

BERRA :Kanka biz yapalım baksana şunların hallerine gören de ikisi zorla evlenmiş gibi bi hal var.

BUSE :Yaw boş boş konuşma. İkisi de inatçı keçi o yüzden. Birisi haklı diğeri de vitesi tamamen geriye attı. Ama maalesef bi kıskançlık planı daha bu olayın sonunda kesin ikimizden biri dayağı yer. Yada umursamazlar inşallah umursamazlar.

BERRA :Umursamaz sa barışma olmaz ya mal.

HAŞMET :Hanımlar ortam içinde kulaktan kulağa konuşulmaz.

HAŞMET EMİNE AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin