Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum. Satır arası yorumlarınızı bildirirseniz çok mutlu olurum. 😊🙏
HAŞMET :Behzat helva yı iyi düşünmüşsün ama yemek yemeleri lazım dimi Hızır?
HIZIR :Aynen öyle.
Bi koltukta Hızır Meryem. Bi koltukta haşmet emine dir
İLYAS :Biz mutluluktan öğle yemeğini unuttuk o yüzden abi. Lütfiye hazırlığa başlayın.
Emine meryem kalkıcakken haşmet eminenin kolundan tutar oturtur
HAŞMET :Ayağın iyi değil emine otur yerine.
HIZIR :senin iki elini de kullanamazsın otur da.
Oturtur
MERYEM :oturmayı sevmiyorum Hızır.
4 gündür o-HIZIR :İyileşene kadar böyle hanımefendi.
EMİNE :Meryemin elleri ortada benim elim de bişey yok (kalkmaya yeltenir ki)
HAŞMET :Ayağın iyileşmedi. Otur. (oturtur)
EMİNE :Ben odama çıksam.
HAŞMET :Allah Allah sebep?
EMİNE ;Sen ikide bir karışıyorsun o yüzden!
HAŞMET :iyiliğin için.
Yemek hazırdır Lütfiye iki tepsi getirir yanlarına koyar ömür ve lütfiye yediricekken
HIZIR ;Lütfiye ben ablana yediririm sen yemeğini ye. Hatta benim yemeğimi de buraya getir. Karşılıklı yeriz. (meryeme göz kırpar)
HAŞMET :Ömür sende yemeğini ye ben hallederim.
ÖMÜR :Peki abi.
Yemeği koyarlar ki
EMİNE :Elimde bi sorun yok. Ben kendim hallederim sen yemeğ-
HAŞMET :Olsun yemek yedirmek için illa eline bişey olması mı lazım (göz kırpar) itiraz kabul etmiyorum. Kaç gündür gözlerine bile bakamıyorum bırak da hem yardımım dokunsun hem hasret olduğum gözlere bakıyım.
Hızır Meryem tebessüm le bakar emine farkeder li hafiften göz ucu ile Hızır Meryemi işaret eder haşmet gülümser banane gibisine bakar emine ters ters bakar
HAŞMET :(emine ye kaşığı uzataraktan) Karşımızda oturan tebessüm eden çift rica ediyorum yemeğinizi yeseniz de bize bakmasanız Karım utanıyor.
Emine çaktırmadan çimdikler haşmet seslenmez
HIZIR :Haşmet senden duyunca ister istemez insan şaşırıyor ve de odaklanamıyor. İlk defa duyuyorum senden beklenmicek sözler.
Haşmet emine nin gözlerine bakarak kaşığı uzatır yedirerekten
HAŞMET :Demekki o zaman lar bu sözlere değecek biri yoktu. Ama şuan fazlasını hakeden karşımda oturuyor ona söylemicem de kime söylücem. Ki ben sadece sevdiğime karşı güler yüzlü biriyim başkalarına da lüzum yok. Dimi hayatım?
Emine hızmer çiftinin bakışlarını üzerinde hissedince gerilir
EMİNE :Sağol haşmet.
MERYEM :Hızır karışma insanlara ki sen biraz örnek mi alsan!
Sinirlenir emine haşmet tebessüm eder
HIZIR ;Ben güzel sözler bilmiyorum meryem nerden bileyim? Bildiğimi de gösteriyorum işte.
MERYEM :Ben pek bişey göremiyorum o yüzden!
HIZIR :Bilgili olmak için öğrenmek gerek demekki haşmet tecrübeli.