73.BÖLÜM

629 26 65
                                    

Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum. Satır arası yorumlarınızı bildirirseniz çok mutlu olurum. 😊🙏

EMİNE ;Maalesef olmaz. (haşmetin boşluğunu bulur yataktan kalkar) Kız aşağıda.

Haşmet yataktan kalkar

HAŞMET :Ben karımı özledim.

Emine ye doğru ilerler

EMİNE :Akşamı bekle hayatım.

HAŞMET :Belki benim sabrım gelmiyo?

EMİNE :Valla ben orasını bilmem.

Haşmet üzerine doğru yürür

HAŞMET :Bilirsin bilirsin özellikle yapıyorsun. (emine duvara yaslanır haşmet ellerini karısının beline sarar ellerini birbirine kenetler) Ama bu sefer bırakmam.

EMİNE :(gülümser) Özellikle yapmıyorum. Niye yapayım?

Haşmet burnunu burnuna sürter boynuna eğilir kokusunu içine çeker emine gözlerini kapatır

HAŞMET :Onu da sana sormak lazım.

EMİNE ;Hayatım az önc-

Haşmet yavaşça dudağının kenarından öper kulağına eğilir

HAŞMET :O an geçti gitti bile hayatım.

EMİNE :(gözlerine bakarak) Benim seninle baya işim var.

HAŞMET :(gülümser) işin var nasıl bi iş?

EMİNE ;Ömürlük bi iş. (göz kırpar)

HAŞMET :Bak bu iyiydi. (eğilir yavaşça boynundan öper geri doğrulur gözlerine bakar) Her seferinde beni kendine nasıl aşık ediyorsun? O gözlerine bakmak yetiyor.

EMİNE ;Bilmem sana sormak lazım?

HAŞMET :Her seferinde yeniden aşık olmak ne kadar güzel bişey. İyiki karşıma çıktın. Ve iyiki diyeceğimiz bi bebeğimiz de olucak allahtan daha ne isterim ki ben?

EMİNE :Daha bişey istiyorsun.

HAŞMET :Neymiş?

EMİNE ;Şuan sarılıp niye bırakmıyorsan o yüzden.

HAŞMET ;Hmm. (ellerini yanağına koyar gözlerine bakarak) ben bu gözlere saatlerce bakabilirim.

EMİNE ;Diyosun.

HAŞMET ;Diyorum. Bir eşi olmalı insanın. bakarken yüreğinin kabardığı gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığı ben bu yüzden gözlerinin içine bakmaktan hiç sıkılmam saatlerce bile bakarım.

Emine aşkla bakar ellerini boynuna dolar

EMİNE :İyiki varsın.

HAŞMET :Varlığın huzur veriyor gülüşün zaten anlatılmaz. Seni severek şükür ettiğim kaçıncı günüm bugün Çok şükür varlığına seni veren Rabbime.

EMİNE :Seni çok seviyorum.

HAŞMET ;Bende seni hayatım. Ben seni bitmeyecek aşkla seviyorum. Gözüm senden başkasını da görmüyor bunu unutma olur mu bitanem?

EMİNE :unutmam bitanem.

HAŞMET ;Bi kadın var sonsuz aşkla sevdiğim. Bi kadın var uğruna öleceğim. Ayırıyeten şuan dudağından öpmek değil de. (alnından öper) helalim diyeceğim hayatımın anlamı..

Emine tebessüm eder

EMİNE :Vazgeçtin yani?

HAŞMET :Sen istemedikten sonra olmaz hayatım.

HAŞMET EMİNE AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin