55.BÖLÜM

684 28 60
                                    

Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum. Satır arası yorumlarınızı bildirirseniz çok mutlu olurum. 😊🙏

Haşmet arabanın arkasında ellerini emine nin yüzüne koymuş

HAŞMET :Emine aç gözünü? Noldu sana?Ömür emin misiniz kafasına darbe falan aldı mı?

ÖMÜR :Valla abi kafasına darbe almadı ama genel de kadınların kafasına çalışıyor du bende anlamadım?

İLYAS ;Haşmet abi emine abla güçlüdür ona hiç bir şey olmaz.

HAŞMET :İnşallah İlyas.

Hastaneye gelirler haşmet emine yi kucağına alır

HAŞMET :KARIM BAYILDI!!BURNUNDAN KAN GELDİ! BURAYA BAKIN!

Sedye gelir haşmet hemen emine yi yatırır elini tutar hemen acil servise geçerler muayene etmeye başlarlar haşmet bi sağa bi sola hızlıca gidiyordur Hızır gil gelir Hızır elini haşmetin omzuna koyar

HIZIR :Sakin ol haşmet. Ablama hiç bir şey olmucak.

HAŞMET :Bilmiyorum Hızır? Hiç bir zaman burnundan kan gelmedi bilmiyorum?

HIZIR :Allahın izniyle hiç bir şey olmucak.

HAŞMET :inşallah.

Doktor çıkar

HAŞMET ;Karımın neyi var doktor?

DOKTOR :Eşiniz şuan iyi gözlerini açtı. Buraya gelmeden önce ne yaşadınız?

HAŞMET :Kavga oldu kadınlar la birbirlerine girdi.

DOKTOR :aşırı stres bu da bayılmasına sebebiyet vermiş. Kendisi için sakin ortam da olması mümkün değil mi?

HAŞMET :Maalesef yaşadığımız ortam sakin olunacak bi ortam değil.

DOKTOR :Ve size üzülerek bi kötü haber vermem lazım.

HAŞMET :nedir?

DOKTOR :kötü haber karınız da kalbin de sorun var hızlanınca bayılma meydana gelmiş. Ve en kötüsü kalbi aşırı hızlanma durumunda kalbi durabilir ölüm riski meydana gelebilir. (ölüm kelimesini duyunca içine bişeyler oturur)

HAŞMET :(zorla yutkunarak ) Ne yapmamız lazım?

DOKTOR :Öncelikle sakin ortam olmak zorunda hiç değilse iyileşene kadar.

HAŞMET :iyileşme olasılığı ne kadar yada ne kadar bi zaman?

DOKTOR :İşte o belli değil bazı hastalar da bi ömür geçmiyo, bazıları bu yüzden ölüyo, bazıları da aylarca veya yıllarca sürüyo öyle atlatıyo. Karınız da baya bi ilerlemiş. Bugün burda kalması lazım.

HAŞMET :Doktor iyileşmesi için elinizden geleni değil fazlasını yapın! Ne gerekiyorsa ben yapmaya hazırım!

DOKTOR :Bilemeyiz haşmet bey!

Haşmet yakasına yapışır

HAŞMET :Ne demek bilemiyoruz doktor bey! O zaman siz burda çalışmayın gidin!

Hızır zorla durdurur

HIZIR :sakin ol da adam napsın!

HAŞMET :Ne demek napsın! Resmen bana karından ümidi kes diyo! Ben karımı tanıyorum bu adam bişey bilmiyor!

DOKTOR :Ne derseniz deyin gerçek bu haşmet bey!

Doktor gider

HIZIR :Adam dan iyi mi biliyorsun haşmet sakin ol da!

HAŞMET EMİNE AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin