49.BÖLÜM

518 26 52
                                    

Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum. Satır arası yorumlarınızı bildirirseniz çok mutlu olurum. 😊🙏

Derman gider

MERYEM :Abla napıcaz?

EMİNE ;Bilmiyorum. Ama burdan kurtuluş yok gibi meryem. Benim yüzümden oldu olaki sana bişey ol-

MERYEM ;Abla artık saçmalama! Umudunu kesme. Biz burdan kurtulucaz!

EMİNE :Nasıl meryem teşebbüs ettik diye halimize bak! Şerefsize boyun eğmedikçe işkence ediyor gelirken kolun yaralandı. Bizi buraya tıktılar bi daha şans eline gelirse beni bırak git! Senin iki çocuğun var o evde sen olmazsan kimsenin yüzü gülmez. Beni kurtarmaktan vazgeç artık! Ben çocuğum yok zaten gardaşım da yuvasını buldu.

MERYEM :Abla işte unuttuğun bi nokta var! Haşmet bey o adamı ben iyi tanıyorum güldüğü nadiren hayata küsmüş sadece ömür behzat için uğraşıyordu sonra noldu sen çıktın karşına adam mutlu olmayı gülmeyi sayende öğrendi kimseyi düşünmüyorsan onu düşün ona yazık kendini koyverme! Ben ilk defa kaçırılmıyorum sende! O seferler olduğu gibi yine kurtarırlar.

EMİNE :Meryem o seferler hep hızırı haşmeti canını acıtmak işkenfe ettiler ama şimdi durum farklı! Bize kötü niyetle bakıyorlar. Ben insan namusu için yaşar eğer bana zorla dokunursa yaşayamam!

Meryem in gözleri dolar

MERYEM :Abla kötü konuşmaktan vazgeç da! Ben ölsem de seni burda bırakmam! Bırakırsam da kahrımdan ölürüm! Sen niye beni bırakamıyorsun sevenler varmış nasılsın o evde seni de seviyorlar eğer biraz daha böyle konuşursan! Bi daha seninle konuşmam! Ama seni bırakıp da gitmem!

EMİNE :Peki meryem. Kolun iyi mi?

MERYEM :Acıyo biraz.

Emine güler

EMİNE :O bıçakla çizmedi sapladı meryem. Bana yalan söyleme. Üstelik elin de ne halde?

MERYEM :senin de başın yüzün ne halde sen de bana acıma abla.

Gözleri dolar meryemin

EMİNE :Acımak değil meryem seni sevdiğim için üzülüyorum.

MERYEM :konuyu kapatalım. Nasıl çıkıcaz?

Haşmet Hızır heryeri arıyorlardır bulamıyorlardır. Haşmet artık dayanamaz ne varsa gittiği mekan da yere çalar behzat İlyas zor tutar

HAŞMET :Bırakın beni! Bırakın diyorum lan!

HIZIR :(sandalyeye oturur çaresizce ) sinirini boşa ondan bundan çıkarma çünkü bişey değişmiyor! bulamıyoruz haşmet!

Haşmet karşısına oturur

HAŞMET :Hızır nerde eşlerimiz niye bulamıyoruz!

HIZIR :Derman köpeği ölümü bile göze almış görmüyo musun! Bunlar para için herşeyi yapanlar ne yapsak çıkmıyorlar! Belki de yolun sonuna geldik ha! (gözleri dolar)

Haşmet gözleri dolar

HAŞMET :ne demek yolun sonu Hızır?

HIZIR :Basbaya hangi deliğe girdiler se bulamıyoruz!

HAŞMET :ben karımı bulucağım Hızır! Onun acı çekmesine izin vermeyeceğim! (hızırın yanına ilerler gözünün içine bakarak) Duygusallaşma zamanı değil! Adam sapık senin benim kıyamadım insanlara zorla bişey yapabilirler!! (dişlerini sıkarak) burda oturma zamanı değil! Eğer karıma bişey olsun işte o zaman gözüm hiç kimseyi görmez ne masa koyarım ne de ticaret!

HAŞMET EMİNE AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin