102.BÖLÜM

1K 23 35
                                    

Yorumlarınız benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum. Satır arası yorumlarınızı bildirirseniz çok mutlu olurum. 😊🙏

.

EMİNE :Odadan çıkmıcaksın öyle mi keyfin bilir.

Giyinme odasına geçer üzerini değiştirir sqbahlığını geçirir üzerine yatağa oturur

HAŞMET ;Çıkmıcam söylemeden Çıkmıcam ne varsa adam akıllı anlat. Delirtme beni. Yoksa farklı davranmaya başlıcam haberin olsun.

EMİNE ;Allah Allah ne yapacaksın?

Haşmet yanına ilerler

HAŞMET :Onu görmek dahi istemezsin bence.

EMİNE ;(ayağa kalkar) Senden korkan senin gibi olsun!

Haşmet emine ye doğru adım atar

HAŞMET :Odada baş başayız. Sesini alçalt istersen en sakin olmaya çalışıyorum sabrımı sınama benim.

EMİNE :2 gün evden gidersen ben seninle konuşmam bile.

HAŞMET :Bu 2 gün e niye takıldın sen?

EMİNE :yarın da ben 2 gün giderim gittiğim yeri de söylemem.

HAŞMET :Emine amacın ne! Amacın! Delirtme adamı!

EMİNE :Ben sesimi alçalttım sen de alçalt.

HAŞMET :Sen bana adam akıllı bişey anlatmazsan ben sesimi de yükseltirim başka şeyler de yaparım.

EMİNE :Hiç bir şey yapamazsın.

HAŞMET :Yemin ederim konu nerelere geldi kafayı yicem ben valla yicem!

EMİNE :2 gün neredeydin?

HAŞMET :Sen benim soruma cevap ver bende veririm!

EMİNE :Önce sen cevap vereceksin.

HAŞMET :(üzerine yürür) Delirtme beni!

EMİNE :Bağıraraktan üzerime gelme.

HAŞMET :Amacın ne?

EMİNE :soruma cevap ver bi zahmet.

HAŞMET :Eski evdeydim. 2 gün geceleri orda yattım ve tek başıma koltukta yattım. Olan bu. Rahat ettin mi?

Emine tebessüm eder

EMİNE :Şimdi oldu işte.

HAŞMET :Soruma cevap ver.

EMİNE :O gece tokat attım çünkü 3  defa özür diledikten sonra ilişki Azarladın beni ne yapsam yaranamıyorum istemiyorsan bitsin artık sen beni sevmiyorsun  dayanamadım o sinirle tokat attım kendine gel diye direkt kendimi banyoya kilitledim sonra bi süre sonra sen uyuyunca da geçtim uyudum. İlişki yi bitirmek mi istiyorsun. Belki de ayıkken söyleyemedin şimdi söyledin!

HAŞMET :Öncelikle benim evliliğimi bitirecek hiç bir şey yok bu 1 gelelim diğerine tokat atman da (başka tarafa bakar) iyi yapmışsın. Ama her iki taraf ta da haksızlık payı var. Keşke önceden söyleseydin de bu kadar ayrı kalmazdık. Önce 1 hafta öyle süründürdün. Şimdi de böyle ulan nedir benim senden çektiğim?

EMİNE :Ben de böyle bi insanım mecbur çekeceksin.

HAŞMET :1 haftadır kendinden uzak tutuyorsun daha ne çekeyim ben?

EMİNE :Beter ol. İlişkimize bitsin diyemezsin. Ben senin karınım sende benim eşimsin tartışma illa ki olur ama ilişki bitirelim demek ne demek? (ters ters bakar)

HAŞMET EMİNE AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin