Bab 9

67 30 10
                                    

"Kau nak bawa aku pergi mana ni weyh?!Malam-malam buta macam ni!"

"Malam buta kepala lutut kau!Baru pukul 8 malam bodoh!Bukan pukul 12.Simpan kebodohan kau tu untuk anak cucu kau bila tua nanti"

Arin mencebik.Cakap orang bodoh.Dia pun bodoh.Arin pintarlah!Bukan bodoh!

"Hah!Cebik-cebik mulut!Cium kang!"

"Kau jangan nak cium aku!Aku terajang kau nanti,mati terus kau!"

"Berani kau nak terajang aku? Mentang-mentang kau ahli Taekwando,ada black belt!Hiks!"

Arin menguling matanya menyampah.Menyampah betul dia dengan anak itik terbantut ni.

Sedar tak sedar,mereka sudah sampai di tempat yang dituju mereka.

Kelab malam.






































































Eh silap!Funfair.Tehek!

"Funfair?Kau ajak pergi funfair rupa-rupanya?!!Hiks!Ingatkan kelab malam!Baru jak berangan-angan nak cari sugar daddy.Hiks!'

KTAK!

"AHH!SAKITLAH BABI!!!"

"Dasar yini budak!Dey!Umur belum cukup dewasa,sudah fikir benda lain!Aiyoyo!Ini budak zaman sekarang belum cukup umur sudah berfikiran tinggi!"

Terkebil-kebil mata Arin blur dengan apa yang dikatakan Jimin tadi.

Asal suara dia macam Uncle Muthu yang kat dalam cerita upin ipin ni?

"Kau pehal Jimin?Dah sakit mental?"

"Haah.Sakit mental dengan otak byun kau yang tak bertempat tu"

"Halah!halah!Macam lah dia tu innocent sangat!Kau ingat aku tak tahu kau simpan gambar perempuan seksi-seksi pakai bikini dalam gallery phone kau?"

Jimin terdiam.

Aduh kantoi lah pula!Dasar anak Kim!Tak pandai simpan rahsia!Aduh mana dia nak letak muka hensem pololes plus cute dia ni?Malu ah sebab ramai dah tahu lebih-lebih lagi orang yang sedang membaca ff ni.

"Dah ah!Penat aku nak bertekak dengan kau!Buat sakit mulut je!"

Jimin melangkah laju masuk ke dalam funfair meninggalkan Arin yang sudah terkekeh ketawa di belakangnya.

"Hehe!Tahu pun malu...YAH!TUNGGU AKU!DASAR ANAK ITIK TERBANTUT!"

"DUH!JANGAN MENJERIT BODOH!!!"

_______________

"Jimin aku nak tu!"

"Jimin!Jimin!Comel lah patung ni!Tolong main game untuk aku,pwis!"

"Jimin!Aku nak cotton candy tu!Nak yang besar!besar!besar!punyaaaaa!!!!!!!!!"

"Jimin!"

"Jimin!"

"Jimin!"

"Jimin!"

"Ji......

"Yaish!Senyaplah!Jimin,Jimin!Serabut otak aku!"

Arin tersengih comel sebelum mencubit pipi Jimin geram.

"Alololo~comelnya anak itik terbantut ni mayah~Afufufu,jangan ah mayah,itik ku cayang~Nanti lekas tua~cenyum cikit~amumumu~"

"Sakitlah!Jangan ah cubit!" Sedaya upaya,Jimin menolak tangan Arin yang mencubit pipinya.

Ni kalau dia tak lepaskan tangan Arin dari mencubit pipinya,memang berlebam-lebam muka dia kena cubit dengan Arin.

"Hehe!Weyh,jom masuk rumah hantu,nak?"

Mata Jimin terbeliak sebelum dia mengeleng kepalanya laju-laju.

"No,no,no!Tak nak!Tak nak!Jimin tak nak!"

"Uwah~ jomlah Jimin~Pwissss~"

"Tak nak!Jimin tak nak!Ji....UWARGH!MUMMY TOLONG CHIMCHIM!CHIMCHIM TAK NAK!"

Semua pengunjung di situ hanya melihat Jimin diheret oleh Arin masuk ke dalam rumah hantu dengan wajah buat-buat simpati.

Kesian kau,nak.

_______________

"ARGHH!!!ARIN!ARIN!HANTU POCONG!!!"

"ILEK AH WOI!MANUSIA JE KOT!HALAH!HALAH!TAK PADAN DENGAN DIRI TU JANTAN!HAI HANTU KAK LIMAH!"

"ASAL KAU TEGUR HANTU TU BO.....ARGHHH!!!JANGAN TARIK KAKI AKU BODOH!!!ARIN TOLONG AKU!!!"

"WOI!WOI!KAU TURUN,PENDEK!TURUN!JANGAN PANJAT BADAN AKU!ADUH!!!"

_______________

Arin keluar dari rumah hantu tersebut sambil memapah Jimin yang sudah terketar-ketar satu badannya akibat terlampau takut.

Suara Jimin yang paling kuat menjerit  dan paling membuatkan dia nyaris ingin mencarut adalah apabila dia terpaksa piggy back Jimin yang pengsan akibat terlampau takut.

Dasar anak Jimin.Nama jak badan sasa sedikit,tapi penakut.

Tak boleh buat laki ni.

"Kau ni,sikit-sikit dah takut.Ni kalau jumpa hantu sebe....

"Better kau senyap sebelum aku sambar bibir kau"

"Heh!Badan terketar-ketar macam ni,ada hati nak cium orang.Ergh!Berat  betul kau ni.Kau makan nasi ke makan batu" Dengan kejamnya,Arin menolak tubuh Jimin sehingga Jimin terjelepuk jatuh.

"Argh!Jahanam kau Arin!Woi!Sakit punggung aku bodoh!" Jimin mengusap punggungnya yang berasa sakit akibat terhentak kuat jatuh.

Retak sudah tulang punggung aku!

"Kau ni mengadalah.Ok ok.Memandangkan aku buat kau takut hari ni,aku beri apa sahaja yang kau nak"

"Betul ni? Apa-apa sahaja?" Soal Jimin.Arin mengangguk.Jimin smirk.

"Kalau aku nak kau,boleh?"Soal Jimin dengan muka miang.Melihat tubuh Arin dari atas sehingga ke bawah sambil menjilat bibirnya.

KLETAK!

"ARGH!KEPALA AKU!"

"Kau cakap lagi macam tu,aku sepak bawah kau tu!Dah jom!Kita pergi cari gerai jual makanan.Siot ah!Aku dah lapar ni!" Tangan Jimin ditarik menuju ke gerai jual makanan.

Jimin hanya pasrah sahaja apabila dirinya diheret Arin serupa anjing.Sabar,Jimin.Terima jelah takdir asyik kena heret dengan Arin.Alang-alang crush kita sendiri pegang tangan,dikira rezekilah tu.

"Eh,Jimin?Arin?Korang pun ada kat sini?"


















[TBC]

[Aku tak tahu ah nk ckp apa.Ff NI mmg hambar.Hiks!]

[Btw,happy birthday our winter bear,Kim Tae Hyung.May God bless you💜 (30/12/2020) ]





[H]Our First And Last Love •MYG•Where stories live. Discover now